אני מברך את ארה"ב על החלטתה להפעיל את מנגנון החזרת הסנקציות נגד איראן. זו ההחלטה הנכונה!

Aug 20, 2020 · 8:49 PM UTC

190
246
27
1,695
0
Replying to @netanyahu
בום ביבי.. אתה מברך, אנחנו אוכלים טילים😂🤦 איפה אתה חי רוהמ? זה לא #דובאי פה... זה ארץ ישרואל. #צבע_אדום
1
4
Replying to @netanyahu
שירות לרה"מ @netanyahu שלא תמיד רואה את הציוצים של בנו. זה לפעם הבאה שתדרוש גינוי מקיר לקיר להסתה נגדך או נגד בני משפחתך. לא "רמז ל", לא "אווירה של", פשוט: אויבי המדינה. המשך יום טוב.
1
Replying to @netanyahu
קיצרתי לך ולא הקשבתי למה שאמרת וזה פשוט בגלל שאמינות היא לא הצד החזק שלך אז למה לשקר את עצמי ולבזבז זמן.
1
1
Replying to @netanyahu
עכשיו שיגרו 3 רקטות מעזה. עשרות אלפי אנשים הלכו למקלט. מה עם זה?
3
14
Replying to @netanyahu
אדוני, עכשיו הייתה אזעקה במועצה אזורית אשכול. מה בכוונתך לעשות?
5
7
1
17
0
Replying to @netanyahu
מה בכוונתכם לעשות אדוני?
42 שריפות 5 רקטות. עוד יום בעוטף.
3
Replying to @netanyahu
תשתה הרבה מיים...!!! תרגיע...!!! וויקנד קשה בפניך...!!!!
1