אני מברך את ארה"ב על החלטתה להפעיל את מנגנון החזרת הסנקציות נגד איראן. זו ההחלטה הנכונה!

Aug 20, 2020 · 8:49 PM UTC

190
246
27
1,695
0
Replying to @netanyahu
כל עם ישראל מאחוריך. פחח.
2
10
Replying to @netanyahu
תשחרר אותנו !!! נוכחותך גורמת רק נזק !!! אסור לך לקבל החלטות גורליות בעת הזאת. אתה נאשם ברף הפלילי הגבוה. יש שופטים בירושלים.
1
1
Replying to @netanyahu
גורם באמירויות לערוץ 20: ''מכירת מטוסי f-35 היא חלק מההסכם'' מתי ייערף ראשו של הכתב??
2
Replying to @netanyahu
ארה"ב לא מפעילה כלום יא נוכל שקרן. היא מבקשת ממועצת האו"ם שסביר להניח שתדחה אותה ותעשה נזק גם לישראל. וכל זה כי יש לנו ראש ממשלה אימפוטנט
1
Replying to @netanyahu
כשהגאון עובד הגמדים ישנים...אוי איזה מזל שההגה בידיים שלך. אין ולא יהיה כמוך. רק תהיה לנו בריא לפחות לעוד כמה קדנציות עתידיות בעה.
2
Replying to @netanyahu
ומה לא תגיד תודה ל"המונים" שבאו לתמוך בך..? גם אתה מריח את זה? ניחוחות של סוף עידן, נראה אותך הולך עכשיו לבחירות..
2
1
Replying to @netanyahu
בעזרת ה' מהר מאוד המשטר האיראני הטרוריסטי יפול 💪💪💪⁦🇮🇱⁩⁦🇮🇱⁩⁦🇮🇱⁩
2
1
15
Replying to @netanyahu
מה עם איזה ברכה לכרמי בולגזו שאירגן לך הפגנת תמיכה הערב, 200 איש כמעט כמו מונשמי הקורונה..
2