לא עוד שלום תמורת דמעות. הגיע הזמן לשלום תמורת שלום. נמשיך לעשות היסטוריה 🇮🇱

Aug 20, 2020 · 6:43 AM UTC

566
195
69
1,567
Replying to @netanyahu
איזה מזל שיותר לא יהיו לנו מלחמות עם דובאי! (וגם מזל מכופל, כי במלחמה הבאה יהיו להם f35...)
4
11
Replying to @netanyahu
נוול ושקרן שמוכר את המדינה בשביל לברוח ממשפט. כל המדינה תבכה עוד שנה מהמצב הכלכלי והבריאותי. לך כבר הביתה נוכל
2
Replying to @netanyahu
אחד הציוצים המגעילים שהוצאת. לא יכול להתעלות קצת מהדמגוגיה?
1
Replying to @netanyahu
ומה עם המטוסים? מה עם הצוללות? מה עם הפרדת הרשויות?
1
Replying to @netanyahu
תתמיד. הינך שליח אלוהי.
1
Replying to @netanyahu
כל ההישג מתמסמס אחרי הסקופ שהרעיד את אמות הסיפים ,של חתן פרס ישראל נחום ברנע
1
Replying to @netanyahu
השלום עם מצרים זה הליכוד ובגין. ההתנתקות זה אתה והליכוד שלך. ו... משום מה פספסת את השלום עם ירדן, את כינון היחסים החשאיים עם רוב מדינות ערב. שקרן עלוב.
3
Replying to @netanyahu
כסף תמורת אינטרסים של מדינת ישראל . זו הדוקטורינה שלך . שטחים לסינים תמורת.... ביטול סיפוח תמורת ....... מכירות לטייקונים תמורת.. כסף !!!!!!!!!!!!!! אינטרסים חיוניים תמורת כסף . ובגין שרון ושמיר הימניים לא היו כאלו .
1
Replying to @netanyahu
בוא, מצרים ועזה - ממשלות ימין (שרון ובגין) עזה בכלל מהלך חד צדדי ללא הסכם אוסלו לא הסכם שלום. "דוקטורינת השמאל קרסה" זה הכל הימין. אתה כל-כך עסוק בהשוואות שאתה מאבד את זה. אתה נכשלת במנהיגות. שהדבר הכי גדול שעשית ביותר מ10 שנות ראשות ממשלה זה נירמול יחס חסר משמעות אמיתית בשטח
1
Replying to @netanyahu
- את השלום עם מצרים עשה הליכוד - את הסכם אוסלו נתניהו לא ביטל מעולם (למרות שהוא בשלטון יותר מעשור, והיו לו קואליציות של ימין בלבד) ואף הצהיר שהוא מחויב אליו - בכל ההצבעות על ההתנתקות בממשלה ובכנסת נתניהו הצביע בעד - השלום שנעשה עם ירדן היה שלום תמורת שלום . נתניהו. שקרן. תמיד.
3
1
31