לא עוד שלום תמורת דמעות. הגיע הזמן לשלום תמורת שלום. נמשיך לעשות היסטוריה 🇮🇱

Aug 20, 2020 · 6:43 AM UTC

566
195
69
1,567
Replying to @netanyahu
אולי תפסיק להמר על החיים שלנו בכדי לחמוק ממשפט?
פרסום ראשון: ממשל טראמפ האיץ לאחרונה המגעים למען מכירת המפציץ החמקן F-35 ומל"טים מתקדמים חמושים לאיחוד האמירויות הערבית. גורמים בממשל העבירו תדרוך מסווג אודות ה- F-35 לקצינים בצבא האיחוד. גנרל מהבית הלבן מקדם העיסקה By @MarkMazzettiNYT and @ewong nytimes.com/2020/08/19/world… @nytimes
1
Replying to @netanyahu
כל הכבוד ! סוף סוף האמירויות יפסיקו לירות עלינו טילים, לדקור , לחבל ולהתפוצץ בקרבינו ובקרב בנינו החיילים - עשינו שלום ! ובלי ציניות - הסכם מבורך, אך הפוסט הזה דומה למישהו שחוגג על מדורה קטנה בחצר בעוד שביתו בוער.
Replying to @netanyahu
נורמליזציה תמורת אי סיפוח שהבטחת ותמורת מכירת מטוסי F35 , מזלטים וטכנולגיה הכי מתקדמת לאמירויות. אין נורמליזציה חינם... למה לשקר את כולם כל הזמן? לא הגיע הרגע להגיד את האמת? יכול להיות שגם באמת ההסכם טוב גם אם מוכרים להם נשק מתקדם. לא חייבים לשקר כל הזמן. שקרן סדרתי.
1
1
16
Replying to @netanyahu
מתי מספרים לו שמי שחתם על הסכם השלום עם מצריים היה רוה״מ מהליכוד, מנחם בגין?
1
3
Replying to @netanyahu
שלום תמורת חמקן אגב, ב1993 ו2005 ישראל חץמה הסכמי שלום? גם בעובדות היסטוריות אתה משקר?
פרסום ראשון: ממשל טראמפ האיץ לאחרונה המגעים למען מכירת המפציץ החמקן F-35 ומל"טים מתקדמים חמושים לאיחוד האמירויות הערבית. גורמים בממשל העבירו תדרוך מסווג אודות ה- F-35 לקצינים בצבא האיחוד. גנרל מהבית הלבן מקדם העיסקה By @MarkMazzettiNYT and @ewong nytimes.com/2020/08/19/world… @nytimes
3
1
16
Replying to @netanyahu
אתה צודק, זה לא שלום תמורת שטחים, זה שלום תמורת ויתור על סיפוח וסיכון בטחון המדינה. תן כבר שטחים, זה עדיף על פני הסיכונים שאתה חושף אותנו בפניהם! ככה זה כשמי שמכהן כראש הממשלה הוא גם נאשם בפלילים - חושב רק על האינטרסים הפוליטיים והמשפטיים הצרים שלו!
1
Replying to @netanyahu
בסיסמאות אתה מספר אחת אדוני. הבעיה היא שכל קשר בין סיסמא למציאות הוא כמו הקשר בינך לבין האמת. קלוש במקרה הטוב.
52
Replying to @netanyahu
חרטא, אין דבר כזה "שלום תמורת שלום" ואין דבר כזה "שטחים תמורת שלום". כל שלום כרוך במחויבויות וויתורים כואבים, וגם עבור הסכם הנורמליזציה הזה שאינו הסכם שלום, נאלצת לוותר על חלום הסיפוח. אז אל תבלבל את המוח, הדוקטרינה הכושלת זה הסיפוח ו"ניהול הסכסוך".
Replying to @netanyahu
לא, זה מדהים. תזכיר לנו מי היה מנהיג השמאל שעשה שלום עם מצרים? נראה לך שכולנו בתרדמת?
1