לא עוד שלום תמורת דמעות. הגיע הזמן לשלום תמורת שלום. נמשיך לעשות היסטוריה 🇮🇱

Aug 20, 2020 · 6:43 AM UTC

566
195
69
1,567
Replying to @netanyahu
1994 ירדן. שלום תמורת שלום. 1965 גרמניה. שלום תמורת ממממממללללללללללללללללללאאא כסף.
1
Replying to @netanyahu
שלום עושים עם אויבים
5
26
Replying to @netanyahu
מה לך ולמילה שלום ? מה עם מטוס תמורת כסא ?
4
18
Replying to @netanyahu
קודם תביא את הפיתוח הכלכלי, וההשקעות, אחר כך תדבר.. ראינו כבר מה יצא ממאות המילארדים לקשישים ולכלכלה שהבטחת מעסקת הגז . כלום. גורנישט. בלוף
8
Replying to @netanyahu
אתה מבין אדוני, שיעשו ממך צחוק בעוד 100 שנים שילמדו על זה בהיסטוריה, נכון? (ולא מכניס את עסקת המטוסים בכלל)
2
25
Replying to @netanyahu
את הסכם השלום עם מצרים חתם בכלל ראש הממשלה מנחם בגין מהליכוד. את הסכם אוסלו יישם בנימין נתניהו מהליכוד. עזה 2005 היא של רה"מ שרון מהליכוד. בנימין נתניהו הצביע בעד. "דוקטרינת השמאל" 👀
37
39
6
557
Replying to @netanyahu
שמעתי שהסכם השלום הבא יערך עם וואקנדה, האויב המיתולוגי של ישראל מימי התנ"כ. סוף סוף אנחנו נקבל טכנולוגיה מתוחכמת ונשקים מתקדמים, במקום למכור אותם לבעלי ברית הזויים.
Replying to @netanyahu
לכל השופרות שלום - להלן דף המסרים המעודכן נכון להבוקר: "בגין הוא שמאל. מלחמה היא שלום. חירות היא עבדות. בערות היא כוח." עם דגש על המשפט האחרון...
Replying to @netanyahu
הליכוד האמיתי או מה שנשאר ממנו מתבייש בשקרים שלך . בהתנהלות שלך . מילה אחת על אונס צעירה בת 16 כאן בישראל על ידי 30 חיות אדם . ואתה מדבר על שלום . שלום בתוכנו זה מה שצריך . את זה אתה והליכוד מעולם ולעולם לא תביאו !
1
1
Replying to @netanyahu
בגין הוא שמאל????