رسالة سلام من شباب #الإمارات باللغة العبرية: الشيخ زايد رسخ بداخلنا التسامح والتعايش.. ودولتنا تؤمن بالإنسانية كمفهوم عالمي.. ونحن نرحب بالجميع في بلد العطاء والرحمة #نتصدر_المشهد #الإمارات_رسالة_سلام

Aug 19, 2020 · 5:25 PM UTC

196
218
21
1,504
Replying to @netanyahu
היחיד במדינת ישראל שעשה שלום תמורת שלום היה יצחק רבין. שמחתי לרענן את זיכרונך ראש הממשלה.
1
Replying to @netanyahu
תודה לך ראש הממשלה. שייפתח עלינו שלום וחודש אלול מבורך לראש ממשלה יקר.🤴
4
Replying to @netanyahu
Great picture
1
1
4
Replying to @netanyahu
מאז שלום עכשיו והסכמי אוסלו, המילה שלום נהפכה למילה מעוררת דאגה, למילה מפחידה, למילה של צביעות ושקר. ראה"מ בנימין נתניהו הציל את המילה שלום. שלום פירושו שלום במלוא מובן המילה. לדוגמה, איפה ראו כזאת תופעה אצל שלום עכשיו, שמעון פרס והסכמי אוסלו?
2
Replying to @netanyahu
דוסטויבסקי החטא ועונשו - עוד פעם
1
Replying to @netanyahu
גלעד שרון מודה בקולו "אני העלתי את נושא פינוי גוש קטיף לראשונה" זה לא נורמלי!!! בגלל הבחור הטיפש הזה שזכה להיות בנו של ראש ממשלת ישראל אלפי אנשים נקרעו מבתיהם ומאות אלפי אנשים סובלים עד היום מרקטות על בתיהם, מבצעים והרוגים וחטופים ומה לא!! ספרו לי עוד על כמה יאיר קובע לביבי..
1
1
שקר תמורת שקר
1
Replying to @netanyahu
שוחד, מרמה, הפרת אמונים. כן, בבקשה תמשיך לצייץ עוד ועוד על הנושא הזה. מאוד חשוב!
אני מאוד אוהב את מתקפת הציוצים של הנוכל על פרטי ההסכם עם האמירויות. חשוב מאוד שהוא יינעל על גרסה לקראת חקירה עתידית (ואז יתחיל להזיע ולזגזג, כרגיל)
1
3
Replying to @netanyahu
יותר כמו שלום תמורת לשקר לעם שלי
2
Replying to @netanyahu
פשוט לא מעניין. לך הביתה.
1
1