הפייק ניוז היומי: ״כלכלת ישראל מתרסקת״ העובדות: בזמן שהעולם כולו במיתון בגלל הקורונה, כלכלת ישראל במצב טוב יותר מרוב מדינות העולם. המיתון בישראל הוא חצי(!) מהמיתון באירופה
238
209
26
1,352
המשבר הכלכלי פוגע בכולם ולכן אני ממשיך לעבוד מסביב לשעון ולהביא עוד מענקים ועוד פתרונות כדי להציל את חייהם ופרנסתם של אזרחי ישראל. אל תתנו לתקשורת להטעות אתכם. שתפו את האמת!

Aug 19, 2020 · 3:08 PM UTC

99
88
8
710
Replying to @netanyahu
עזוב, למה לך לשבור את הראש מה לתת ואיך לתת? תן מענק אחיד לכל בית-אם, ותשווה אותו, נגיד, למענק שאתה גוזר לעצמך מדי שנה, לטובת אחזקת ביתך שבקיסריה, למרות שכולנו משלמים גם את הוצאות המעון בבלפור, במלואן. לך ולבני משפחתך. סבבה? פתרתי בעיה?
4
2
1
28
Replying to @netanyahu
מחפשים את הכסף והתקציב של ישראל בשוק מחנה יהודה? אין יותר אדם נורמלי בישראל שקונה את השטיקים הפלברות העקיצות והפייק פקה פקה שלך יותר .
1
1
GIF
Replying to @netanyahu
עוד פעם סביב השעון. מרוב סיבובים, אתה מסוחרר. אפילו שווארמה לא מסתובבת כמוך. לפחות היא משביעת רצון (ורעב), בניגוד אליך. מתי אתה עולה לשידור עם מענק חג... או מענק בחירות? תעדכן שנקליט, אצלנו לא מפסידים בביבינג'.
2
Replying to @netanyahu
נוכל גנב דעת. ממשיך לזלזל באינטיליגנציה של המצביעים שלך. הישנם ביביסטים שלמדו כלכלה, רואים פוסט כזה והגונים מספיק לומר לחבריהם "זה קשקוש, הבנאדם עובד עלינו"?
1
Replying to @netanyahu
פייק סבא!!!!!!!
Replying to @netanyahu
בהצלחה רבה כבוד ראש הממשלה נתניהו .
1
Replying to @netanyahu
בכולם חוץ ממך, חתיכת נבלה. יש לך כמות ציניות שמספיקה בשביל איזה שתי יבשות. אני בנתיים לווה כל חודש בשביל תרופות ולא משלמת לא חשבונות ולא שכד. אתה חוגג ימי הולדת בקרלטון. אבל כן, המשבר פוגע בכולנו. בהחלט.
2
4
Replying to @netanyahu
נוכל תפסיק להסית נגד התקשורת כולך אוכל שוחד בזוי שאפילו את התכשיטים לאישתך אתה מבקש מגברים זרים שירכשו. ואנחנו לא שוכחים: ביום שטורפדו שקט שישוגר מצוללת משודרגת מצרית, תכה בספינה שלנו , השאלה אם זה היה בגידה תהיה רטורית. היא רטורית גם כיום!