מדיניות נתניהו הינה "העוקץ הניגרי של הפוליטיקה":
הצביעו נתניהו וקבלו סיפוח בגדה.
הצבעתם?
במקום סיפוח, קבלו שלום עם "האויב" איחוד האמירויות - שלום תמורת שלום!
אבל זה תמורת ויתור על הסיפוח + עיסקת נשק שובר שוויון?
אז קבלו רמזים לשלום עם סודן.
עוקצים אותנו 14 שנה!