לשמאל ולרבים בתקשורת קשה לראות ראש ממשלה ישראלי מהימין שמביא שלום אמת: ״שלום תמורת שלום״ ולא ״שלום תמורת שטחים״. אז הם ממציאים היום פייק ניוז. אבל מה לעשות, יש עובדות: ישראל לא נתנה, בניגוד לטענות בשמאל ובתקשורת, הסכמה כלשהיא לעסקת נשק כלשהיא בין איחוד האמירויות לארה״ב.

Aug 18, 2020 · 11:50 AM UTC

605
294
79
1,727
0
להיפך, ארה״ב גם הבטיחה וחזרה והבטיחה שבכל מצב היא תשמור על היתרון האיכותי של ישראל. אלה העובדות.
70
62
4
627
Replying to @netanyahu
שלום תמורת שלום לעליונות האווירית של ישראל...
7
35
Replying to @netanyahu
אל דאגה, אדוני רה״מ, כשהם יצטרכו עזרה בכניסה לדובאיי הם ישר יחייגו ללשכתך. הם מתמוגגים מההסכם שנרקם. זה כל כך טוב שהם פשוט חייבים להמציא משהו. אתה כבר מכיר את התרגולת.
6
4
242
Replying to @netanyahu
#AbrahamAccord was a Biblical earthquake and it has ripple effects: Ezekiel 38 Isaiah 17 Daniel 9 1 Thessalonians 5 Matthew 24 Please come to Christ now while they still GRACE 🙏 1 Corinthians 15:1-4 Gospel of Salvation ✝️ #DemConvention2020 #DNC2020 #KAG2020 #RNC2020
Replying to @netanyahu
עד שלא תגיד: מה? מה פתאום? בטלויזיה, אני לא קונה את זה
1
6
Replying to @netanyahu
לנתניהו קשה לראות שהבייס שלו התאכזב פעם נוספת מכזביו על הסיפוח. אז הוא מצייץ כל 10 דקות פייק אחר בכדי לערפל את מצביעיו.
1
1
Replying to @netanyahu
שוחד, מרמה, הפרת אמונים. קברת את הסיפוח שהבטחת לעדר השוטים שהצביעו עבורך, עכשיו מתברר ששוב אתה תופר עסקאות בטחוניות גורליות של מדינות זרות מאחורי גבה של מערכת הביטחון. אתה מפרק את ישראל מבפנים ומבחוץ. אתה מסוכן לישראל
5
2
1
34
Replying to @netanyahu
הבעיה העיקרית איתך, היא ששיקרת כל כך הרבה פעמים בעבר, שהנחת העבודה שלי הוא שכל מילה שיוצאת לך מהפה היא שקר.
1
2
Replying to @netanyahu
לא, לא קשה. פירגנו לבגין על ה"שלום" עם מצריים. אבל מה- בכל השנים האלו לא ממש ראינו מליוני תיירים מצריים בארץ ולא מליונים מאיתנו בלוקסור. מה גם שכולנו זוכרים את המתקפה האלימה, על השגרירות בקהיר. וסיני- מלא כנופיות מבריחים.
Replying to @netanyahu
אמרת שיהיה סיפוח והתכחשת לפתרון שתי המדינות! הרי פתרון שתי המדינות של אוסלו ושלבני הציגה לך יותר מפעם אחת, שלא נאמר נאום בר אילן שהתכחשת אליו הוא ליבת ההסכם עם האמירויות. הונית את בוחריך ועליך להודות למי שהניחו את התשתית. תודה ששגית מעל שני עשורים! שגית וזה עלה למיטב בנינו בחייהם
3
4
1
29
0