בסיור עבודה בנתב״ג לקראת פתיחת שדה התעופה. אנחנו עובדים עכשיו לאפשר טיסות ישירות מעל סעודיה בין תל אביב לדובאי ולאבו-דאבי. 3 שעות טיסה שישנו את עולם התעופה והכלכלה הישראלית בהיקף אדיר.
207
167
24
1,483
ולא רק תיירות: בדובאי יש אזורי סחר חופשי מהגדולים בעולם. ההסכם בינינו יוזיל את מחירי המוצרים לאזרחי ישראל. באיחוד האימרויות מבקשים להעביר השקעות ענק בישראל, בטכנולוגיה, במסחר ובנדל״ן. שיתוף הפעולה בינינו יחזק מאוד את הכלכלה שלנו.
51
55
8
571
ככה עושים שלום תמורת שלום. בלי ויתורים מסוכנים, בלי ״קורבנות שלום״. שלום מתוך עוצמה. (צילום: חיים צח, לע״מ)

Aug 17, 2020 · 11:30 AM UTC

88
55
4
508
Replying to @netanyahu
שלום תמורת בטחון ישראל ! לפני כן הצוללות - עכשיו מטוסים תמורת ״הישג אדיר״ שיעלה אותך בבחירות ! בושה !!
1
Replying to @netanyahu
בלי ויתורי?? שקרן ויתרת על הסיפוח ושירות לתומכיו הימניים אתה שמאל חלש רופס. א פ ס !
Replying to @netanyahu
מה הספין הבא להסיח את דעת הציבור? אולי חללית למאדים? או רכבת לאילת..? מה מעניין כעת טיסות לאבו דאבי... מה עם החיים עצמם?
2
Replying to @netanyahu
שקרן. איחוד האמירויות מעולם לא היוו סכנה בטחונית כלפי ישראל. שלום תמורת ויתור על סיפוח, תודה לאל.
1
Replying to @netanyahu
תזכירו, נו, איך קוראים להוא שדיבר על קורבנות השלום? youtube.com/oe6aSsFmgwY
1
2
Replying to @netanyahu
נתניהו עושה שלום השמאל עושה קורבנות שלום
1
Replying to @netanyahu
עוצמה ? להתראות בחודש ינואר. בבית המשפט תראה את עוצמתך. ״מה פתאם״, ״לא היה כלום כי אין כלום״. נראה אותך מתמודד עם המנטרות שלך.
9
Replying to @netanyahu
שלום בין נוכל לבין נסיך הכתר...
Replying to @netanyahu
זה ממש לא הסכם שלום ואתה יודע את זה, רק אתה מנסה לעשות שטיפות מוח לבוחרים שלך. יחסים איתם כבר יש למעלה מעשר שנים! מה שקרה עכשיו שזה נהפך ליחסים גלויים! לא הסכם שלום ולא בטיח. הסכם שלום זה עם מדינות שכנות שלנו. בטח שלא החזרת שטחים כי היא לא גובלת עם ישראל. לא כולם מטומטמים! חרטטן!