בסיור עבודה בנתב״ג לקראת פתיחת שדה התעופה. אנחנו עובדים עכשיו לאפשר טיסות ישירות מעל סעודיה בין תל אביב לדובאי ולאבו-דאבי. 3 שעות טיסה שישנו את עולם התעופה והכלכלה הישראלית בהיקף אדיר.
207
167
24
1,483
ולא רק תיירות: בדובאי יש אזורי סחר חופשי מהגדולים בעולם. ההסכם בינינו יוזיל את מחירי המוצרים לאזרחי ישראל. באיחוד האימרויות מבקשים להעביר השקעות ענק בישראל, בטכנולוגיה, במסחר ובנדל״ן. שיתוף הפעולה בינינו יחזק מאוד את הכלכלה שלנו.
51
55
8
571
ככה עושים שלום תמורת שלום. בלי ויתורים מסוכנים, בלי ״קורבנות שלום״. שלום מתוך עוצמה. (צילום: חיים צח, לע״מ)

Aug 17, 2020 · 11:30 AM UTC

88
55
4
508
Replying to @netanyahu
לראשונה בהיסטוריה: הסכם שלום בין מדינות שלא היו במלחמה... מדהים. מרגש.
2
Replying to @netanyahu
מפחד מקומץ מפגינים לייד הבית שהתנחל בו. מפחד מהוד שפיותה. מפחד מבנו הפרזיט חסר החינוך. מדבר על עוצמה. צ'יקמוק.
2
Replying to @netanyahu
When Iran is deficted, what happens to you. You becomes the victim. All these are using your power to fight your enemy and theirs and turned to you as their common enemy
Replying to @netanyahu
Peace is great, but this is not peace for peace- you just gave up our God given land to create a terror state! You are also preparing to make Judaism's HOLIEST site and exclusive Muslem site. How dare you be so insensitive to your people!We have suffered for 2000 years!
1
2
Replying to @netanyahu
אתה מתכוון לומר - ככה עושים שלום עם מדינה שמעולם לא נלחמנו איתה ושאין לה גבול איתנו ולכן גם כנראה אין לנו סיכסוכי שטח איתה.נכון ? חוץ מזה - שלום תמורת שלום עשה רבין עם ירדן ושם זה היה קשה יותר כי כן נלחמנו עם ירדן וגם היו לנו סכסוכים על שטח.....
Replying to @netanyahu
שלום ולא להתראות. שוחד, מרמה, הפרת אמונים. לך הביתה ספינר, ראש ממשלה מוחת ומשחית!
Replying to @netanyahu
מה קורה עם הקורונה? חברה שואלת.
1
Replying to @netanyahu
מתוך עוצמת כלי הנשק שאתה וטראמפ מוכרים לרודנויות ומתעשרים. "חתמתי" והחבאתי מכולם, כמו בצוללות. אין כנסת אין קבינט אין ממשלה. "חתמתי על הסכם", סטאלין.
3
Replying to @netanyahu
ילד..אם לא אוסלו- איך היית מתמודד עם אלפי נקמות דם-יותר, וחרמות שהמשך השהות- כיבוש באמצע רמאלללה ועזה היו עושים ?! רק אוסלו ורבין פתחו את הדרך עם שאר העולם הערבי וסין. וגם השלום עם מצרים- חצי ממפא'י ורבין החלו בהסכמי אי לוחמה עם מצרים, ודיין..יד ימינו של בגין. אתם לבד- 0.0002