בתור תומך שלך, אני חייב לומר שאני מאד לא מרוצה מההתנהלות בנושא הקורונה, זה פשוט לא יאמן, שכבר חודשים יש פה אלפי חולים כל יום ואין שום תגובה, פשוט שום תגובה
ביבי חוץ מל עצמך ולמשפחה שלך אתה לא רק שלא דואג לעם, אתה שונא % 70 מהעם שלך.
לך למשפט צדק כאחד האדם .
ונסיים המשפט הידוע כאשר עם שבוי בידי דיקטאטור
״שלח את עמי״