ממשיכים לדאוג לאזרחי ישראל 🇮🇱

Aug 16, 2020 · 5:53 PM UTC

101
77
7
739
Replying to @netanyahu
חח השמאל לא מבין מאיפה נפלת להם פתאום
1
Replying to @netanyahu
בתור תומך שלך, אני חייב לומר שאני מאד לא מרוצה מההתנהלות בנושא הקורונה, זה פשוט לא יאמן, שכבר חודשים יש פה אלפי חולים כל יום ואין שום תגובה, פשוט שום תגובה
Replying to @netanyahu
צעד מבורך
Replying to @netanyahu
הנחה של 95% ל*עסקים* בלבד שאיבדו את *רוב* (מה זה רוב?) האותיות הקטנות... מה עם סתם מובטלים ממרץ 2020? משכנתא או גנים או טסט לאוטו.. בחירה קשה.
2
Replying to @netanyahu
אל תחרטט.. נמאס!!! נ.כ.ש.ל.ת, לך הבייתה.
1
3
11
Replying to @netanyahu
שימו לב - "ממשיכים" ולא "אני ממשיך" פירוש: אני הולך להפיל את האחריות על זה על מישהו אחר, אז אל תבנו על זה
Replying to @netanyahu
עם הקורונה? עם הכלכלה? עם האבטלה? עם הבחירות? עם השיסוי? עם השחיתות? עם מה???
Replying to @netanyahu
ביבי חוץ מל עצמך ולמשפחה שלך אתה לא רק שלא דואג לעם, אתה שונא % 70 מהעם שלך. לך למשפט צדק כאחד האדם . ונסיים המשפט הידוע כאשר עם שבוי בידי דיקטאטור ״שלח את עמי״