בפעם הראשונה בתולדות המדינה חתמתי על הסכם שלום מתוך עוצמה - ״שלום תמורת שלום״. זו התפיסה שאני מוביל כבר שנים: אפשר לעשות שלום בלי למסור שטחים, בלי לחלק את ירושלים, בלי לסכן את גורלנו. במזרח התיכון החזק שורד - ועם החזק עושים שלום #שלוםמתוךשלוםֿ

Aug 16, 2020 · 1:09 PM UTC

469
267
67
1,952
0
Replying to @netanyahu
ברכות! כל הסכם לנורמליזציה באיזור מבורך! כמה תיקונים קטנים להגזמות שלך: 1. תמורת וויתור על השטחים הכבושים וחלום הסיפוח 2. השלום עם ירדן היה חתימה על "שלום תמורת שלום" 3. נורמליזציה אם איחוד האמירויות, בחריין, מרוקו ועוד מדינות הייתה כבר מימי אוסלו והופסקה חלקית ביימיך כראש ממשלה
Replying to @netanyahu
Promoter of state terrorism by oppressing innocent Palestinians talking about peace. You can dodge the Arabs but can't escape GOD. Destruction of illegal birth of Eu (israel) is written on the wall. In Sha Allah
Replying to @netanyahu
עד לא ראינו את החתימה רשמית
1
Replying to @netanyahu
ברכות מקרב לב. אולם, אין בהישגים, נאים ככל שיהיו, כדי לפטור אותך מכיבוד שלטון החוק. בדמוקרטיה אף אחד אינו מעל לחוק.
Replying to @netanyahu
World Peace ☮️ ☮️ ☮️ 🇺🇸 🇮🇱 🇦🇪
Replying to @netanyahu
אם זה שלום בעד שלום, אותו שלום שאתה רוצה עם הפלסטינים, אני קורא לך להקים מייד כמה התנחלויות בפאתי אבו דאבי. מי שיגיד שזה מכשול לשלום זה רק שמאלנים רכי לב.
1
Replying to @netanyahu
דיי ביבי שחרר אותנו מהספינים כבר כואב הראש
Replying to @netanyahu
בפעם הראשונה בתולדות המדינה ראש ממשלה מכהן נאשם בשוחד מרמה והפרת אמונים!
2
Replying to @netanyahu
ביבי מספיק עם האדרה העצמית. כל ראש ממשלה היה עושה זאת.