בפעם הראשונה בתולדות המדינה חתמתי על הסכם שלום מתוך עוצמה - ״שלום תמורת שלום״. זו התפיסה שאני מוביל כבר שנים: אפשר לעשות שלום בלי למסור שטחים, בלי לחלק את ירושלים, בלי לסכן את גורלנו. במזרח התיכון החזק שורד - ועם החזק עושים שלום #שלוםמתוךשלוםֿ

Aug 16, 2020 · 1:09 PM UTC

469
267
67
1,952
0
Replying to @netanyahu
"שלום תמורת וויתור על הסיפוח"--->> "שלום תמורת שטחים". ביוש
1
2
Replying to @netanyahu
ירושלים מחולקת אדוני . יש את הבית של המדינה בבלפור שכבשת מהעם . ויש את כל היתר .
2
Replying to @netanyahu
איזה שטחים נמסרו לירדן ב1994?
1
3
Replying to @netanyahu
גם הסכם שלום עם קנדה לא יצריך ממך לחלק את ירושלים
1
22
Replying to @netanyahu
איפה ההסכם שחתמת עליו?
3
33
Replying to @netanyahu
אז בתכלס מי יותר גדול. בגין או אתה?
1
Replying to @netanyahu
In Israel, the rogue Prime Minister Netanyahu is trying to hide from his base that the annexation process has been canceled and in an agreement with Abu Dhabi he is promoting the principle of establishing a Palestinian state. Right-wing intellectuals do not buy the deception.
Replying to @netanyahu
בלה בלה בלה... בלה בלה בלה... במצח נחושה. בלה בלה בלה... בלה בלה בלה... בלי שום בושה. בלה בלה בלה... בלה בלה בלה... לכל טיפש וטיפשה. בלה בלה בלה... בלה בלה בלה... ספין - בבקשה.
1