בפעם הראשונה בתולדות המדינה חתמתי על הסכם שלום מתוך עוצמה - ״שלום תמורת שלום״. זו התפיסה שאני מוביל כבר שנים: אפשר לעשות שלום בלי למסור שטחים, בלי לחלק את ירושלים, בלי לסכן את גורלנו. במזרח התיכון החזק שורד - ועם החזק עושים שלום #שלוםמתוךשלוםֿ

Aug 16, 2020 · 1:09 PM UTC

469
267
67
1,952
0
Replying to @netanyahu
You should ask yair Bolsonaro to call former president Michel Temer, now a days in Lebanon, to be the negotiator. Brazil would be the best trustee to the asiatimes.com/2020/08/lebano…
1
Replying to @netanyahu
בישראל הישר שורד, והמושחת הולך לכלא. עוד מעט אצלך, נוכל.
1
Replying to @netanyahu
כן כן..
Replying to @netanyahu
כל הכבוד על יישום המצע המדיני של השמאל, פחות סיפוח ויותר הסכמי שלום 🇮🇱🇮🇱🇮🇱
Replying to @netanyahu
כבוד רה״מ בנימין נתניהו, גם אם תחזור על המשפט ״שלום תמורת שלום״ מאה אלף פעמים זה עדיין ישאר שקר. תקשיב לקושניר ולנשיא ארצות הברית וגם לדוברי האיחוד האמירים. ואולי תבין שהעם הזה לא אוכל את הלוקשים שלך. אתה שקרן, וזו עוד סיבה שאתה צריך ללכת הביתה
1
Replying to @netanyahu
כך הכוד על הסכם ה*נורמליזציה*. זה לא הסכם שלום כי לא היינו איתם במלחמה.
Replying to @netanyahu
מצד אחד אני שמח מאוד ומצד שני חושש שהזמני יהפוך קבוע ובסופו של דבר נוותר על שטחים. הרי בהמשך לא נוכל לפעול לטובת האינטרסים שלנו מול הפלסטינים כי החברים החדשים שלנו מיד יעקמו פרצוף וכצפוי ההנהגה הישראלית הרכרוכית תתקפל ותוותר על מהלכים כדי לרצות את חברינו החדשים מהמפרץ.
Replying to @netanyahu
שקרן
Replying to @netanyahu
הפלסטינים מודים לך מקרב לב
0
Replying to @netanyahu
כל הכבוד ביבי!!! 💗💗💗💗