בפעם הראשונה בתולדות המדינה חתמתי על הסכם שלום מתוך עוצמה - ״שלום תמורת שלום״. זו התפיסה שאני מוביל כבר שנים: אפשר לעשות שלום בלי למסור שטחים, בלי לחלק את ירושלים, בלי לסכן את גורלנו. במזרח התיכון החזק שורד - ועם החזק עושים שלום #שלוםמתוךשלוםֿ

Aug 16, 2020 · 1:09 PM UTC

469
267
67
1,952
0
Replying to @netanyahu
Twitter removed the translation option on your tweets. Gee I wonder why?
1
Replying to @netanyahu
שלום עושים עם אויבים. האמירויות לא היו ממש אויבים. כל הכבוד על ההסכם הזה, אבל בוא, איזה שטחים היית מחזיר לאמירויות?
Replying to @netanyahu
ממתי אתה יכול לחתום על הסכם מבלי להעביר אותו בממשלה? לא למדת מהצוללות?
Replying to @netanyahu
אוריך תמחוק את השורה "בלי לחלק את ירושלים". עובדתית זה לא נכון. חבל להקהות את האמינות.
4
Replying to @netanyahu
Never underestimate the search for #KingDavidsBloodline
Replying to @netanyahu
כולם מוכנים לסוף האתגר ברפובליקה האיסלאמית של איראן #IranHostageGov
7
12
82
GIF
Replying to @netanyahu
למה עם ירדן עשינו שלום תמורת שטחים? (למעט זה שחירבנת את החכרת המובלעות?) ועם מצרים בגין לא הגיע מנקודת עוצמה לאחר שניצחנו בקשה במלחמות מאז 48???
2
Replying to @netanyahu
רגע, אז נוסחת נתניהו היא בעצם "שלום תמורת טכנולוגיות צבאיות מתקדמות"? 🤔
1