אנחנו מאשרים עכשיו בממשלה עוד 8.5 מיליארד ש״ח להמרצת הכלכלה שלנו וליצירת מקומות עבודה. אני יודע שיש עדיין מצוקה כלכלית גדולה - אנחנו פועלים סביב השעון להקל עליכם, אזרחי ישראל.
199
140
11
1,240
0
קיבלנו עכשיו בשורה כלכלית מאוד חשובה. הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מפרסמת שהירידה בתוצר שלנו ברבעון השני של 2020 הייתה 7.8%, זה מחצית מהירידה של המדינות באירופה, זו כמעט הירידה מן הנמוכות בעולם. דרום קוריאה לפנינו ואולי עוד שתיים - שלוש מדינות.

Aug 16, 2020 · 11:15 AM UTC

57
55
6
560
זו תוצאה של המדיניות האחראית שנקטנו, שלא רק שצמצמה את מספר המתים בישראל, אלא גם את היקף הפגיעה בכלכלת ישראל. אנחנו נמשיך לעבוד למען הפרנסה שלכם, למען עתיד הכלכלה שלנו וגם למען בריאותכם.
29
39
4
446
Replying to @netanyahu
את הנתונים האלה לא קיבלת יא שקרן?
2
Replying to @netanyahu
מה. זה כמעט 30 אחוזים שנתי...
1
Replying to @netanyahu
פינוקיו אתה לא מדייק, מדובר בירידה לעומת שנה שעברה לא לעומת הרבעון הראשון של 2020...
1
1
Replying to @netanyahu
אתה מבין כמה מגוחך ופתאטי הניסיון לתאר את המצב כהצלחה?! מה גם שמה שאתה כותב לא נכון.
1
Replying to @netanyahu
ומה לגבי המיתון אדוני ?
Replying to @netanyahu
מה? אישרו ליגליזציה כבר? זה או שאתה משקר, או שאתה על סמים. אבל תשלח את שמחון לאולפנים קצת, שישפרר את זה...
Replying to @netanyahu
אז למה זה גרוע בהרבה מההערכות האוצר?
1
Replying to @netanyahu
עוד שקר. הטוויטר סובל הכל
Replying to @netanyahu
רמת אמינות החל מינואר 2018 לא יהיה אף נכה מתחת לקו העוני