אנחנו מאשרים עכשיו בממשלה עוד 8.5 מיליארד ש״ח להמרצת הכלכלה שלנו וליצירת מקומות עבודה. אני יודע שיש עדיין מצוקה כלכלית גדולה - אנחנו פועלים סביב השעון להקל עליכם, אזרחי ישראל.
199
140
11
1,240
0
קיבלנו עכשיו בשורה כלכלית מאוד חשובה. הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מפרסמת שהירידה בתוצר שלנו ברבעון השני של 2020 הייתה 7.8%, זה מחצית מהירידה של המדינות באירופה, זו כמעט הירידה מן הנמוכות בעולם. דרום קוריאה לפנינו ואולי עוד שתיים - שלוש מדינות.

Aug 16, 2020 · 11:15 AM UTC

57
55
6
560
זו תוצאה של המדיניות האחראית שנקטנו, שלא רק שצמצמה את מספר המתים בישראל, אלא גם את היקף הפגיעה בכלכלת ישראל. אנחנו נמשיך לעבוד למען הפרנסה שלכם, למען עתיד הכלכלה שלנו וגם למען בריאותכם.
29
39
4
446
Replying to @netanyahu
נתחיל בזה שסין בכלל רשמה עלייה בתל"ג - *גידול* של 11.5% ברבעון השני טיוואן - ירידה של 0.7% בלבד קוריאה - 3.3% פינלנד - 5.2% יפן - 7.6% וחוץ מזה - מדינות רבות פשוט עוד לא פרסמו את התוצאות של הרבעון השני - אבל אתה כבר עמוק בקמפיין בחירות, אז מה אכפת לך מעובדות לא חשובות שכאלה
1
1
10
Replying to @netanyahu
ואחרי הספין - שקר כלשהו - fake news - זלזול בתושבים ובבוחרים, להלן חדשות אמת: הצניחה התלולה במשק ב40 השנים האחרונות. ותודה לנאשם בשוחד מרמה והפרת אמונים המנסה על גבינו להתחמק ממשפט! mako.co.il/news-money/2020_q…
1
Replying to @netanyahu
זה שקר גס
2
GIF
Replying to @netanyahu
כבוד ראש הממשלה, לידיעתך, בחסות הקורונה, הבנקים וחב' האשראי מתנפלים על חייבים שבהסדר חוב עימם, בעיקולים והצל"פ. תעצור את האגרסיביות שלהם בתקופה זו בחקיקה! תשים לזה סוף, אלא לעד שהמשק יחזור לעצמו + תקופת גרייס. + תאסור עליהם לגבות ריבית על החובות. הם מנצלים אוכלוסיות מוחלשות!
1
3
Replying to @netanyahu
ומה אומרים בפורבס ישראל עדיין המדינה הבטוחה בעולם מבחינת קורונה?
1
5
Replying to @netanyahu
קצב הירידה השנתי הגרוע ביותר מעולם! בשורת איוב כלכלית קיבלנו...
2
Replying to @netanyahu
תוצר המשק התרסק ב 27.8 אחוז תקרא מה פורסם מצב קטסטרופה
2
Replying to @netanyahu
כפרה, נפל לך ה-2! 🤣
2
7
Replying to @netanyahu
מאיפה הנתונים שלך?
1