ההחלטה של מועצת הביטחון של האו"ם שלא לאפשר את חידוש אמברגו הנשק על איראן היא שערורייתית. התוקפנות והטרור האיראני מאיימים על שלום האזור ועל העולם כולו. במקום להתנגד למכירת נשק, מועצת הביטחון מעודדת זאת
246
297
38
2,775
נמשיך לפעול בשיתוף פעולה הדוק עם ארה״ב ומדינות באזור כדי לבלום את התוקפנות האיראנית. מדינת ישראל תמשיך לפעול במלוא העוצמה נגד כל מי שמבקש לערער את ביטחונה.

Aug 15, 2020 · 6:50 PM UTC

67
107
7
1,266
Replying to @netanyahu
יש לי רעיון בשבילך. דוקא עכשיו אפשר למכור צוללות לאירנים. תחשוב כמה כסף. יהיה לך אפילו לשלם לפלאפל
Replying to @netanyahu
עכשיו אני רגוע
Replying to @netanyahu
You have established a unique example for rest of the world. Wish all the best for your Nation. Keep Safe self.
Replying to @netanyahu
סומך עליך שגם לזה תמצא פיתרון יצירתי.
1
Replying to @netanyahu
יישר כח ראש הממשלה סומכים עליך גאים בך ! שבוע טוב לך ולמשפחתך
Replying to @netanyahu
שקרן כרוני.
Replying to @netanyahu
Carrying out aggressions on its neighbours, despising international law and asking for the support of the UN, whose resolutions it has ignored for the past 50 years, is the arrogance of Israel, which only equals that of its PM.
Replying to @netanyahu
אסף אמדורסקי אתה התוצאה של פס הייצור והנדסת התודעה של שטיפת המוח והחדרת השינאה ע״י השמאל האנרכיסטי ששולט בתקשורת שמסיתה ורודפת את נתניהו והימין כבר שנים ! חה״כ מאי גולן את חייבת לתבוע את האיש הבזוי על הרפש שיצא לו מהלוע המזוהמת.@netanyahu @BoazGolan @YairNetanyah
Replying to @netanyahu
מה צ'אד אומרים? איך זה הגיע לזה?
Replying to @netanyahu
די שקרן משוקרן שקרניהו