ההחלטה של מועצת הביטחון של האו"ם שלא לאפשר את חידוש אמברגו הנשק על איראן היא שערורייתית. התוקפנות והטרור האיראני מאיימים על שלום האזור ועל העולם כולו. במקום להתנגד למכירת נשק, מועצת הביטחון מעודדת זאת

Aug 15, 2020 · 6:50 PM UTC

246
297
38
2,775
נמשיך לפעול בשיתוף פעולה הדוק עם ארה״ב ומדינות באזור כדי לבלום את התוקפנות האיראנית. מדינת ישראל תמשיך לפעול במלוא העוצמה נגד כל מי שמבקש לערער את ביטחונה.
67
107
7
1,266
Replying to @netanyahu
L’abstention de l’#EU est irresponsable .....
Replying to @netanyahu
צודק 100%. תגיד, יש איזה עדכון לגבי לבישת המסכות בחוץ?
Replying to @netanyahu
מלחמה = צמיחה מלחמה =התקדמות טכנולוגית במקרה שלא הבנת @netanyahu לא היה לך את האינטרנט ללא מלחמות
1
Replying to @netanyahu
שוחד, מרמה, הפרת הבטחות.
5
Replying to @netanyahu
בוחרי הליכוד הם פריירים שלא מתחלפים תראו מה שווה הבטחה של נתניהו שנתן לפני 11 שנה כדי לקבל את הקולות שלכם. היום הוא מבטיח שוב חיסול מהסרטים של החמאס.
1
3
Replying to @netanyahu
אההה ראשך הסגלגל וידידך המשיח הכתום מהבית הלבן . הפגנתם ידידותיות יתר בטפשותכם הרבה . היה הסכם אבל אובמה .. שני דבילים
1
Replying to @netanyahu
ביבי ,אתה מלך ... הקורונה !! גל ראשון הבאת אברכים בטיסות מניו יורק מוכת הקורונה והתוצאה 70 אחוז מהחולים היו חרדים (ציטוט אריה דרעי ). הגיע גל שני ואתה מביא 12000 אברכים מניו יורק ,אלופת הקורונה העולמית . לתפארת מדינת ישראל ומיליון מובטליה
1
2
Replying to @netanyahu
ומה גלעד ארדן עושה? מחפש ספר? ואיפה ארה"ב? למה לא להטיל ווטו? ולתקוף את איראן?
3