איזה פייק, איזה שלום, כל כך עצוב שאתה מאדיר הסכם נורמליזציה שרבין ושבס עשו והכל בשקט, בלי רעש וצילצולים. הקרדיט לא לך וכבוד לטראמפ שגילה לימין שהסיפוח בכלל לא על השולחן ושהתחייבת לשתי מדינות.
חבר מודיע לימין הישראלי -חברים זה נגמר - אין סיפוח, לא היה סיפוח ולא יהיה סיפוח. 40 שנות שלטון עם ראשי ממשלה מהימין בגין, שרון ונתניהו הם רק בשביל שישתמשו בכם בדרך אל הקלפי.נמשיך לחיות יחד בדרך לעולם נורמלי ואל תשמיצו אותנו ה"סמולאנים". "עדיפה דרך השלום מאשר דרך המלחמה." י.רבין
אבא, סחתיין על הסכם נירמול היחסים. בלי ציניות.
רק רוצה לתזכר - שלום עושים עם אוייבים. מה שאתה עשית זה הפכת את הפילגש לאישה רשמית. עדיין הישג ראוי, אבל ראוי לא להפריז בו.