שלום מתוך עוצמה. שלום תמורת שלום. שבת שלום 🇮🇱

Aug 14, 2020 · 2:40 PM UTC

590
267
63
2,452
Replying to @netanyahu
איזה פייק, איזה שלום, כל כך עצוב שאתה מאדיר הסכם נורמליזציה שרבין ושבס עשו והכל בשקט, בלי רעש וצילצולים. הקרדיט לא לך וכבוד לטראמפ שגילה לימין שהסיפוח בכלל לא על השולחן ושהתחייבת לשתי מדינות.
2
Replying to @netanyahu
קשקוש מתוך בלגוש לך לך כבר
Replying to @netanyahu
חבר מודיע לימין הישראלי -חברים זה נגמר - אין סיפוח, לא היה סיפוח ולא יהיה סיפוח. 40 שנות שלטון עם ראשי ממשלה מהימין בגין, שרון ונתניהו הם רק בשביל שישתמשו בכם בדרך אל הקלפי.נמשיך לחיות יחד בדרך לעולם נורמלי ואל תשמיצו אותנו ה"סמולאנים". "עדיפה דרך השלום מאשר דרך המלחמה." י.רבין
1
Replying to @netanyahu
נורמליזציה תמורת ויתור על ריבונות.
1
Replying to @netanyahu
אפילי במשפט בן 3 מילים אתה לא אומר אמת, זה לא ממש הסכם שלום כרגע (לפי MBZ) ובטח שאינו ללא תמורה. איפה קברת את אשליית הסיפוח?
13
1
79
שלום ולך הביתה
Replying to @netanyahu
אבא, סחתיין על הסכם נירמול היחסים. בלי ציניות. רק רוצה לתזכר - שלום עושים עם אוייבים. מה שאתה עשית זה הפכת את הפילגש לאישה רשמית. עדיין הישג ראוי, אבל ראוי לא להפריז בו.
1
3
Replying to @netanyahu
עושה שלום עם מדינה שאין לנו מלחמה ומלחמה עם אזרחיך שרוצים שלום.
2