שלום מתוך עוצמה. שלום תמורת שלום. שבת שלום 🇮🇱

Aug 14, 2020 · 2:40 PM UTC

590
267
63
2,452
Replying to @netanyahu
נראה לי ששלום צריך לעשות עם מי שיש לנו בעיות יומיומיות. הם בינתיים שורפים את הבובות שלך ושל טראמפ. לא יודע... לא שחשבתי שתקיים את ההבטחה של הריבונות. לרגע לא חשבתי האמת. אבל זה שתכניס את ההתיישבות שוב להקפאה, עד כדי כך לא ציפיתי. קשה לי איתך. לא שחשוב לך, אבל לי חשוב. רק שתדע.
1
Replying to @netanyahu
כבוד ראש הממשלה שלנו. יש לנו בתקשורת הנאורה בעיה רצינית לעמוד בקצב שלך... תן לנו מלחמה רק לא שלום. תן לנו "צהוב" והרבה. אל תתלהב.. אנחנו מבטיחים להפוך "לבן" ל"שחור". לא חלילה וחס שאנחנו גזענים או צורכי סמים. אולי "ירוקים" מקינאה. אנחנו נחנקים משינאה תציל אותנו מאיתנו
1
Replying to @netanyahu
G8 decision by you sir INDIA BEHIND THE CURTAIN MADE IT POSSIBLE THANKS INDIA STANDS WITH ISRAEL🙏🏼
1
Replying to @netanyahu
מתי היינו במלחמה עם האמירויות? מתי תקפו או תקפנו אותם? שלום עושים עם אוייבים.
1
Replying to @netanyahu
גנב דעת שכמוך
Replying to @netanyahu
אתה יודע שאם תסובב את הגלובוס ותעצור עם האצבע תמיד יצא קולומביה רמז מהקארמה הגברת כבר זרקה על זה שורה היא יודעת מה היא אומרת תקשיב לה
1
9
Replying to @netanyahu
תודה ענקית לגנץ ואשכנזי, ללא כחול לבן לא היה סיפוח ולא היה כינון יחסים, בזכותם יש כינון יחסים ואין סיפוח מטורלל, ביבי אתה משלנו באהבה הסמול.
Replying to @netanyahu
כמה דמגוגיה וזלזול בציבור יש בציוץ הנל
תודה ושבת שלום
1
1