נראה לי ששלום צריך לעשות עם מי שיש לנו בעיות יומיומיות. הם בינתיים שורפים את הבובות שלך ושל טראמפ. לא יודע... לא שחשבתי שתקיים את ההבטחה של הריבונות. לרגע לא חשבתי האמת. אבל זה שתכניס את ההתיישבות שוב להקפאה, עד כדי כך לא ציפיתי. קשה לי איתך. לא שחשוב לך, אבל לי חשוב. רק שתדע.
כבוד ראש הממשלה שלנו. יש לנו בתקשורת הנאורה בעיה רצינית לעמוד בקצב שלך...
תן לנו מלחמה רק לא שלום.
תן לנו "צהוב" והרבה.
אל תתלהב..
אנחנו מבטיחים
להפוך "לבן" ל"שחור".
לא חלילה וחס שאנחנו גזענים או צורכי סמים.
אולי "ירוקים" מקינאה.
אנחנו נחנקים משינאה
תציל אותנו מאיתנו