אני מודה לנשיא מצרים א-סיסי, ולממשלות עומאן ובחריין על תמיכתם בהסכם השלום ההיסטורי בין ישראל לאיחוד האמירויות, שמרחיב את מעגל השלום ויטיב עם האזור כולו.

Aug 14, 2020 · 11:21 AM UTC

360
336
52
3,662
Replying to @netanyahu
חבר מודיע לימין הישראלי -חברים זה נגמר - אין סיפוח, לא היה סיפוח ולא יהיה סיפוח. 40 שנות שלטון עם ראשי ממשלה מהימין בגין, שרון ונתניהו הם רק בשביל שישתמשו בכם בדרך אל הקלפי. נמשיך לחיות יחד בדרך לעולם נורמלי ואל תשמיצו אותנו ה"סמולאנים". "עדיפה דרך השלום מאשר דרך המלחמה." י.רבין.
Replying to @netanyahu
I can't read Hebrew but God Bless Israel!
Replying to @netanyahu
You terrorist and your state is full of terrorism....
Replying to @netanyahu
ואנחנו מודים לך! וגאים בך! מנהיגנו היקר והחכם!
Replying to @YinonMagal
שיעור קצר בריאל-פוליטיקס: מי שחושב שביבי ירד מהריבונות שיחשוב שוב. זו תקופה רגישה לטראמפ ותמונות שלום יכולות רק לעזור לו להיבחר שוב. בואו נהיה סבלניים. עוד שלושה הסכמי שלום בדרך באדיבות @netanyahu אז חיכינו שנים לריבונות, נחכה עוד קצת. העיתוי הוא המלך, זכרו זאת! שבת שלום נשמות
1
Replying to @netanyahu
אם רק היית באמת רוצה ניתן היה לעשות זאת כבר לפני עשר שנים. אך אתה עדיין רצית למכור לימין את אשליית הריבונות, וכעת כאשר טראמפ כפה עליך את הויתור על הריבונות אתה מנסה להציג את זה כהישג
1
Replying to @netanyahu
תודה על הכל! תתפטר
Replying to @netanyahu
אדוני רוה"מ הדרום בוער וסינוואר משתזף עם ביקיני בחוף הים של עזה? מה יהיה עם ההרתעה? התקיפות של הדיונות לא מרתיעות. צריך סיכולים ממוקדים של ראשי החמאס.
Replying to @netanyahu
כל עם ישראל יודה לך כאשר תשחרר אותנו. נאשם בשוחד מרמה והפרת אמונים מקומו לא בכנסת ישראל. מקומך רק בבית המשפט.
2
Replying to @netanyahu
יש הסכם הסגרה עם איחוד האמירויות?
2
10