אני מודה לנשיא מצרים א-סיסי, ולממשלות עומאן ובחריין על תמיכתם בהסכם השלום ההיסטורי בין ישראל לאיחוד האמירויות, שמרחיב את מעגל השלום ויטיב עם האזור כולו.

Aug 14, 2020 · 11:21 AM UTC

360
336
52
3,662
Replying to @netanyahu
אתה לא בדיוק בגן וגם לא רבין, זה לא היסטורי, אבל ברור שאתה היסטרי
Replying to @netanyahu
נכון אחא ששום מהלך לא ימחק את חרפת כתבי האישום, השחיתות והכישלון הצורב של ההתמודדות עם הקורונה.
Replying to @netanyahu
Peace agreement? Why, when where you ever enemies 🤣
Replying to @netanyahu
הסכמה על 2 מדינות ל-2 עמים, שטחים תמורת שלום רק לא עם אויב, סחתיין, ויתרת על שטחים כדי להוציא מן הארון יחסים קיימים עם מדינות רחוקות שמעולם לא נלחמו בנו 😂 לא מצליחה להבין אם יש לך אידיאולוגיה כלשהיא...
2
1
2
Replying to @netanyahu
*💥מעכשיו - מלונות במחירים הכי זולים בארץ ובעולם!! כולל לאיחוד האמירויות💥* למזמינים דרך האפליקציה: bit.ly/3akygQD *שתפו משפחה, חברים, קבוצות וכל מי שמחפש חופשה הכי כיפית במחיר הכי משתלם!🎁🏖️🏄🏻‍♂️*
Replying to @netanyahu
Bibi - our steady as she goes. shabbat shalom
Replying to @netanyahu
חולים עליך מלך
Replying to @netanyahu
תודה. כשמגיע מגיע.
Replying to @netanyahu
הסכם עם האמירויות טוב מבורך וחשוב ככול שיהיה אין הוא תחליף לסיום הכיבוש , להסכם סופי עם הפלשתינאים לסיום הסכסוך ושפיכות הדמים.