אני מודה לנשיא מצרים א-סיסי, ולממשלות עומאן ובחריין על תמיכתם בהסכם השלום ההיסטורי בין ישראל לאיחוד האמירויות, שמרחיב את מעגל השלום ויטיב עם האזור כולו.

Aug 14, 2020 · 11:21 AM UTC

360
336
52
3,662
Replying to @netanyahu
When you will invite former president Temer, Brazil, to discuss an armistice with Lebanon and start bilateral agreement with your northern neighbour?
Replying to @netanyahu
אנחנו מודים לך, ראש הממשלה, על ביטול התכנית הסיפוח ועל הניסיון לבנות עתיד משותף יחד עם כל מדינות ערב שבאזור. הגיע הזמן להעיף מהשיח הציבורי את הימינים הקיצוניים שלא רוצים שלום, ורק מתעניינים בסיפוח. הם אויב העם, טוב מאוד שהצלחת להבין את זה. תודה!
1
1
Replying to @netanyahu
לך!!!!!!!!!!
Replying to @netanyahu
תודה ליפעת שאשא ביטון תודה לחייזרים שלחצו עליך אולי דובאי תעזור גם בטיפול בעצמאים
Replying to @netanyahu
ונשיא מצרים מודה לך על הצוללות המתקדמות, שלא ברור מדוע אישרת (על דעתך) למכור להם.
1
Replying to @netanyahu
תודה לך איש מרצ יקר
2
Replying to @netanyahu
רה״מ נתניהו, אנחנו מודים לך שסוף סוף הבנתה שיש יתרון לאי סיפוח והקמת מדינה לפליסטיניים, כמו שהצהרתם בנאום בר-אילן הידוע
Replying to @netanyahu
אני מודה לך שלא איכזבת אותי בכלל, כי ידעתי מהרגע הראשון שהריבונות שלך זה בלוף מהבלופים הידועים שלך.
Replying to @netanyahu
כשמגיע מגיע.
Replying to @netanyahu
אתה מכריז בזאת על הקמת מדינה פלסטינית בארץ ישראל