אני מודה לנשיא מצרים א-סיסי, ולממשלות עומאן ובחריין על תמיכתם בהסכם השלום ההיסטורי בין ישראל לאיחוד האמירויות, שמרחיב את מעגל השלום ויטיב עם האזור כולו.

Aug 14, 2020 · 11:21 AM UTC

360
336
52
3,662
Replying to @netanyahu
עם כל הכבוד לצעד המבורך הזה אבל בואו נקרא לילד בשמו...
Replying to @netanyahu
Now extend sovereignty before its too late!
Replying to @netanyahu
נירמול יחסים!!! חזור שנית, נירמול יחסים!!! לא שלום. נא לא לנסות להטעות את הבוחרים.
1
Replying to @netanyahu
נתק את היחסים עם הטורקים הם אויבים !!
Replying to @netanyahu
מה עם שלום בתוכנו אדוני? עם החמוצים? עם השמאלנים? עם הבוגדים? עם "הלא ביביסטים"? כרגיל,אותך מעניין רק עצמך ותמונה עם טראמפ (בחירות כבר אמרנו) בבית הלבן זו המטרה היחידה שלך וחבל. לגבי ההסכם,ברכות
Replying to @netanyahu
אני מודה לדיקטטורים מכל רחבי המזרח התיכון על תמיכתם בהסכם הדיקטטורים ההיסטורי בין ישראל (המעמיקה את הכיבוש, פולשת מדי יום ללבנון וסוריה) לבין איחוד האמיריות (התומכת בהרעבת תימן, התערבות בסומליה, ומניעת האביב הערבי בכל רחבי המזה"ת וצ"א) שמרחיב את מעגל האיבה ולא ייטב עם האיזור כולו
1
Replying to @netanyahu
כמה שקרים ואי אמיתות יכול להכיל פוסט קצר, כנס לויקיפדיה ורענן את זכרונך הפגום לגבי מי יצר היסטוריה בביקור ממלכתי ראשון בנסיכויות מי היה השגריר הראשון שמונה באריתריאה מתי ועל ידי מי ערך ביקור היסטורי באינדונזיה ועוד פרטים רבים שאתה משייך לעצמך ,אני ואפסי עוד.
Replying to @netanyahu
אתה מסוכן למדינה
Replying to @netanyahu
ביבי מלך ישראל אוהבים אותך