אני מודה לנשיא מצרים א-סיסי, ולממשלות עומאן ובחריין על תמיכתם בהסכם השלום ההיסטורי בין ישראל לאיחוד האמירויות, שמרחיב את מעגל השלום ויטיב עם האזור כולו.

Aug 14, 2020 · 11:21 AM UTC

360
336
52
3,662
Replying to @netanyahu
אני מודה לראש ממשלת ישראל נתניהו על שהתחייב לבטל את הסיפוח ועל שהבין שאפשר לעשות שלום עם מדינה מבלי לדרוש ממנה להכיר בישראל כמדינה יהודית. עכשיו עם הפלסטינים.
24
2
131
Replying to @netanyahu
Team work makes the dream work 🌎✌
Replying to @netanyahu
Do you have a favourite cheese?
Replying to @netanyahu
יש לך גבינה אהובה?
8
Replying to @netanyahu
נתניהו מהנהיג ענק. אילו היתה טיפת יושר ויושרה בשמאל, היו עוצרים אתמול ומכירים בגודל ההישג. אולם, נראה מהשמאל הציוני שהקים את המדינה, נותרו פוליטיקאים שנקלעו לכת הרק לא ביבי. זה חבל כי לדמוקרטיה הישראלית טוב שיש שני צדדים ציונים שוקלים. עבודה - ליכוד של פעם
3
12
Replying to @netanyahu
אנחנו נודה לך כשהמשלחת שיוצאת לאבו דאבי לנהל מו״מ על פרטי ההסכם שבו יעלה על שולחן הדיונים פתרון שתי המדינות וביטול הסיפוח, תאשר את שני המהלכים הללו ותודה שיכולנו להיות באותו מקום כבר לפני 25 שנה. לצד השמחה עצב גדול של החמצה
2
2
19
Replying to @netanyahu
India Israel UAE🤝🤝🤝
Replying to @netanyahu
🇴🇲🕊🇧🇭 🕊🇪🇬 ❤️🇮🇱
1
2
Replying to @netanyahu
Over everything else you’ve achieved for the people of Israel, peace and prosperity for generations to come will now be your legacy.
1
4
24