היום נפתח עידן חדש ביחסיה של מדינת ישראל עם העולם הערבי: החלטנו על כינון שלום רשמי ומלא בין ישראל לאיחוד האמירויות. יהיו מדינות ערביות ומוסלמיות נוספות שיצטרפו למעגל השלום איתנו. שלום אמיתי - לא סיסמה. שלום מתוך עוצמה, שלום תמורת שלום. (צילום: קובי גדעון, לע״מ)

Aug 13, 2020 · 6:54 PM UTC

229
234
39
1,589
Replying to @netanyahu
ותגידו: אני אלך על ארץ חסרת הגנה, אלך נגד אנשים שקטים היושבים בביטחון; כולם חיים ללא קירות, ואין להם מנעולים או דלתות; לחטוף לקלקל ולקלקל, להניח ידיים על האדמות הנטושות שכבר היו מאוכלסות, ועל האנשים שנאספו מבין העמים, העשויים מבקר ורכוש, השוכנים בחלק המרכזי של כדור הארץ.
2
Replying to @netanyahu
אם היה הסכם מול גנץ, ביבי:"השמאל הלא ציוני והדיקטטורי החליט לעשות הסכם מול מדינה מוסלמית, אויב של מדינת ישראל ו*מסר את שטחי המדינה שלנו* בתמורה ליוזמת שלום. אנחנו *לעולם* לא היינו חותמים על הסכם שכזה ללא הבטחה חד משמעית לסיפוח *כל* שטחי מדינת ישראל!!" הכל עניין של פוזיציה.. 🤔
1
Replying to @netanyahu
איך שלום אם מעולם לא היינו במלחמה ואנחנו שנים בשיתוף פעולה מתחת לשולחן? לישראל ארבע מדינות שמוגדרות כמדינות אויב: סוריה, לבנון, אירן ועירק. האמירויות היא לא אחת מהן
2
Replying to @netanyahu
איזה כיף שיש לנו ראש ממשלה חדש, שמקדם שלום עם מדינות ערב ולא מתסיס המונים בקשקושי סיפוח. ראש ממשלה שמדבר על שלום, לא על שטחים. ראש ממשלה שמאלני, לא כמו ביבי, שהיה ימני מלא-מלא. עורו השמאלנים! המשיח הגיע, והוא שמאלני!
1
1
4
Replying to @netanyahu
כל מילה שלך ספין. שקרן. הביתה
1
Replying to @netanyahu
Is the peace deal better then not taking the land which God intended Isreal to have? Just asking if this will have consequences.
3
1
Replying to @netanyahu
הבטחת קיימת! 🙏שלום תמורת שלום🇮🇱 סומכים עלייך וצועדים אחרייך!
3
Replying to @netanyahu
قرآن پاک کی آیت کا مفہوم؛ یہودی اور عیسائی تمھارے دوست نہیں ہو سکتے. ہمارے لیے بڑی صاف نصیحت موجود ہے.
2
Replying to @netanyahu
ובכל זאת ואף על פי כן, שאמצת את מדיניות המרכז שמאל הישראלי, מחר בסקרים: 24!!! תחשוב על השפן הבא. לום עם בחריין- 22 שלום עם סעודיה - 20. תמשיך זה טוב. כי כשאתה רומס שוב את נאמניך בימין, ומיישם מדיניות של מרכז שמאל- של מחנה השלום- אז אנחנו כבר מעדיפים את המקור. צ'או ביבי, צ'או
2
Replying to @netanyahu
דיבורים כמו חול ואין מה לאכול
3