לכל אלו שחירפו וגידפו את נתניהו, על כך שנטש את בנט באופוזיציה, היום ברור מתמיד למה נתניהו עשה את זה, בסה"כ כדי להשאיר לעצמו יורש מהימין, (תחשבו אם הוא היה בקואליציה היה נשאר סביב ה7-8) עכשיו, הוא השאיר אלטרנטיבה.
ביבי דואג לישראל!!
@YinonMagal@Riklin10@naftalibennett