אין שום שינוי בתוכנית שלי להחיל ריבונות בתיאום מלא עם ארה״ב. אמרו לי שאי אפשר להביא שלום עם מדינות ערב אם לא מוותרים על שטחים. הוכחתי אחרת. כפי שהבאתי את השלום אביא גם את הריבונות. לעולם לא אוותר על זכויותינו בארצנו.

Aug 13, 2020 · 5:48 PM UTC

268
220
94
1,365
0
Replying to @netanyahu
אתה גאון וענק ! תודה על הכל ! אק אתה מסוגל להביא הסכמים כאלה מנשיא טרמפ ! בנט, לפיד וגנץ לא מכירים אפילו את נשיא טרמפ ! טרמפ רק התקשר לנתניהו - השאר הם כלום !
2
2
13
Replying to @netanyahu
I sat in Germany and only talked about Israel on social media. A case was filed against me in Pakistan. No human rights organization helped me
1
Replying to @netanyahu
🙏Praying for peace....
Replying to @netanyahu
נורמליזציה עם האויבים בזמן זה נחשבת לתחילת המוות של ישראל וסיום תקופת נוכחותך בפלסטין, אנו נגרוש אותך מהרע המגורש מארצנו, פלסטין.
Replying to @netanyahu
قازوقٌ دق بأسفلهم من شرم الشيخ الي صعصع... أقراءوا كلمات النتن وليفقهها عاثر الحظ بن زايد ...
1
Replying to @netanyahu
הוא יביא ריבונות.....
1
GIF
Replying to @netanyahu
חבר מודיע לימין הישראלי -חברים זה נגמר - אין סיפוח, לא היה סיפוח ולא יהיה סיפוח. 40 שנות שלטון עם ראשי ממשלה מהימין בגין, שרון ונתניהו הם רק בשביל שישתמשו בכם בדרך אל הקלפי. נמשיך לחיות יחד בדרך לעולם נורמלי ואל תשמיצו אותנו ה"סמולאנים". "עדיפה דרך השלום מאשר דרך המלחמה." י.רבין.