ראש ממשלה בליגה אחת מעל כל השאר.
זאת תהיה בכיה לדורות, שלא נתנו לנתניהו, להגיע להשגים חסרי תקדים בברית עם טראמפ. במקום זה מנסים לתת לשני עיתונאים לשלוט במדינת ישראל
שחרר. מיליוני אנשים רעבים, בלי פרנסה, במשבר קיומי כלכלי חברתי, משפחתי. המדינה בכאוס פוליטי שאתה מחולל לנוחיותך להמלט מאימת הדין. אתה מושחת, מסית, שקרן, משסע, מתנפל על אזרחים שרשמו פוסט בודד או ציוץ כאחרון העבריינים. אתה נאשם.
לך! תתפטר!!