אני מברך את מערכת הביטחון והתעשיות הביטחוניות על עוד ניסוי מוצלח במערכת הנשק "חץ 2". הוכחנו שוב שמדינת ישראל מחזיקה בידיה יכולות הגנה והתקפה מהחזקות והמתקדמות בעולם.
191
178
21
1,759
אני מבקש להביע הערכה עמוקה לבת בריתנו ארה״ב, על קידום משותף של ביטחוננו. ידעו אויבינו ומבקשי רעתנו כי מדינת ישראל ערוכה נגד כל איום.

Aug 13, 2020 · 8:58 AM UTC

48
95
3
840
Replying to @netanyahu
די אבא׳לה, לך, שחרר אותנו
Replying to @netanyahu
יאוַיִּקְרָ֨א אֵלָ֜יו מַלְאַ֤ךְ יְהֹוָה֙ מִן־הַשָּׁמַ֔יִם וַיֹּ֖אמֶר אַבְרָהָ֣ם | אַבְרָהָ֑ם וַיֹּ֖אמֶר הִנֵּֽנִי:
1
Replying to @netanyahu
אתה פושע שצריך לשבת בכלא
Replying to @netanyahu
הם קוראים עברית שם בארה״ב ?
Replying to @netanyahu
اعتقد نكون سعداء لسببين الاول حين تعلنون قوتكم وهذه جعجعه الضعفاء وليس الاقوياء والثاني. حين اصبحتم اصدقاء انظمه الفساد العربي وهذا يسعدنا اكثر
Replying to @netanyahu
אז הצליחו בתרגיל לירט טיל גרעיני? למה אתה מצטנע? תחייך, זה אתה שאישרת למצרים צוללות בעלות יכולת לשאת נשק גרעיני שיום אחד עלול להיות מכוון נגדנו. כבוד. כוחות הביטחון שלנו נאלצים להגן עלינו ממהעשה המטורף שלך.
Replying to @netanyahu
אבא עזוב שטויות יותר חשוב מנדלבליט: על נתניהו להגיב עד יום א׳ לטיוטת הסדר ניגוד העניינים - או שתהפוך לקבועה ולא יוכל להתערב במינוי המפכ"ל, היועמ"ש ופרקליט המדינה
Replying to @netanyahu
🇺🇸🇮🇱
Replying to @netanyahu
הרוצה שלום יכון למלחמה הדרום בוער והכסף זה לא מטףכיבוי במיוחד היום שהבאת הישג אדיר עם מדינות המפרץ לשלום 3 עם מדינות המפרץ ביבי מר היסטוריה לסגנות נשיא ארה"ב