אני מברך את מערכת הביטחון והתעשיות הביטחוניות על עוד ניסוי מוצלח במערכת הנשק "חץ 2". הוכחנו שוב שמדינת ישראל מחזיקה בידיה יכולות הגנה והתקפה מהחזקות והמתקדמות בעולם.
191
178
21
1,759
אני מבקש להביע הערכה עמוקה לבת בריתנו ארה״ב, על קידום משותף של ביטחוננו. ידעו אויבינו ומבקשי רעתנו כי מדינת ישראל ערוכה נגד כל איום.

Aug 13, 2020 · 8:58 AM UTC

48
95
3
840
Replying to @netanyahu
יאללה שחרר ביבי, עשית מספיק כסף על חשבון המדינה, רכשת מספיק חברים טייקונים, צא מחיינו וקח איתך את משפחתך המטורללת, החולה, המחורפנת, וטפל בהם ובעצמך.
2
5
Replying to @netanyahu
עכשיו טראמפ צריך רק לשלוח את הנייבי סילס בכדי להלחם בבלונים בצורת פאלוס.
Replying to @netanyahu
מי יציל אותנו מהאיום הנורא מכל, האיום הממשי על עצם קיומנו? זה שמופקד על ביטחוננו אבל לא אכפת לו שנישרף? זה שעל פניו ניכר שכל עיסוקיו הם הפרד ומשול, משסע אותנו אח באחיו לתועלתו? שמרוקן את קופתנו בעבור בצע כסף של בנו ורעייתו. שישאיר אדמה חרוכה אחריו שמא לא יקום לא מחליף. איום מבית
Replying to @netanyahu
אני אינדיאני והבנתי שישראל תמיד עמדה ליד הודו ולא משנה מה המצב. כהודי אני מזמין מכל הלב את כל עם ישראל לבקר את ארצנו, נשמח מאוד לפגוש אתכם. אני גם רוצה לבקר בישראל. כתבתי זאת בעזרת Google Translate, סליחה אם משהו ישתבש. כולנו אוהבים את עם ישראל. @IsraeliPM @netanyahu
1
1
Replying to @netanyahu
תודה אמריקה
1
Replying to @netanyahu
מושחתים לוקחי שוחד מרמה והפרת אמונים מקומם בכלא, הפגנות במוצש
Replying to @netanyahu
god bless israel.zvi from pushkar
2
14
Replying to @netanyahu
ראש ממשלתנו היקר אל תענה למנדבלוף המסתתר אחרי צו איסור פרסום תודיע שאין לך אימון במושחת
1
Replying to @netanyahu
חוץ מבלונים
Replying to @netanyahu
בדיוק לזה קוראים פייק ניוז - תוך 5 דק' 130 תומכים. כמה שאתם שקופים. רמאים.