אני מברך את מערכת הביטחון והתעשיות הביטחוניות על עוד ניסוי מוצלח במערכת הנשק "חץ 2". הוכחנו שוב שמדינת ישראל מחזיקה בידיה יכולות הגנה והתקפה מהחזקות והמתקדמות בעולם.

Aug 13, 2020 · 8:58 AM UTC

191
178
21
1,759
אני מבקש להביע הערכה עמוקה לבת בריתנו ארה״ב, על קידום משותף של ביטחוננו. ידעו אויבינו ומבקשי רעתנו כי מדינת ישראל ערוכה נגד כל איום.
48
95
3
840
Replying to @netanyahu
אולי תפסיק להטריד אותנו . שוחד מירמה והפרת אמונים והטרדה מנטלית נון סטופ
Replying to @netanyahu
אני אינדיאני והבנתי שישראל תמיד עמדה ליד הודו ולא משנה מה המצב. כהודי אני מזמין מכל הלב את כל עם ישראל לבקר את ארצנו, נשמח מאוד לפגוש אתכם. אני גם רוצה לבקר בישראל. כתבתי זאת בעזרת Google Translate, סליחה אם משהו ישתבש. כולנו אוהבים את עם ישראל. @IsraeliPM @netanyahu
Replying to @netanyahu
גאווה ישראלית עבדתי במרכת בטחון 42 שנים. אוהבים אותך ראש הממשלה
2
Replying to @netanyahu
In Jesus Name Amen Never forget God’s weapons are far superior to those FYI! God bless you abundantly in Jesus Name Amen and God bless Israel 🇮🇱 in Jesus Name Amen
Replying to @netanyahu
99% ממי שפיתח את החץ הם ״שמאלנים״ לפי ההגדרה שלך. במקום לאחד את העם אתה רק מפלג. מנהיג אמיתי לא עושה זאת
Replying to @netanyahu
אבא, את החץ האמיתי השחלת לנו עמוק עמוק. מזל שנשאר קצת כסף להגנה אווירית אחרי ההחלטה שלך לרכוש צוללת שישית. טוב, נו, נגמשים לא היה כסף לקנות לחברה' של גולני, אז לפחות טיל חץ.
1
Replying to @netanyahu
יותר מעניין כרגע המצב המדיני, התקציב, המובטלים הבודדים. גם הקורונה.
Replying to @netanyahu
🇬🇷🇮🇱