אני מברך את מערכת הביטחון והתעשיות הביטחוניות על עוד ניסוי מוצלח במערכת הנשק "חץ 2". הוכחנו שוב שמדינת ישראל מחזיקה בידיה יכולות הגנה והתקפה מהחזקות והמתקדמות בעולם.

Aug 13, 2020 · 8:58 AM UTC

191
178
21
1,759
אני מבקש להביע הערכה עמוקה לבת בריתנו ארה״ב, על קידום משותף של ביטחוננו. ידעו אויבינו ומבקשי רעתנו כי מדינת ישראל ערוכה נגד כל איום.
48
95
3
840
Replying to @netanyahu
למה רק עכשיו יצאת לכנסת מבלפור? השעה 12 בצהריים , איזה ראש ממשלה מתחיל עבודתו בשעה כזו בזמן משבר כלכלי ורפואי חריף? מה קרה בבלפור הבוקר?
2
16
Replying to @netanyahu
את צפון קוריאה אתה לא מברך על גניבת המידע המסווג והעברתו לאיראן?
1
Replying to @netanyahu
מר הוריתי-הנחיתי.
Replying to @netanyahu
שוחד, מרמה, הפרת אמונים. אוטוטו נשמע קצת יותר על "הסוד" שהמצאת מאחורי גבה של מערכת הביטחון, תוך שאתה בוחש בקודש הקודשים של בטחון ישראל. יהיה סוער
2
1
18
Replying to @netanyahu
שוחד מרמה הפרת אמונים אם נאשמיהו "לא מעורב", מדוע לא לחקור את הכשלים המערכתיים שתרמו לפרשת השחיתות הכי גדולה ברכש בטחוני????
1
3
Replying to @netanyahu
הצלחה וברכה. הלוואי ככה גם בפנים! בוא בדברים עם גנץ דווקא כי אין טעם להתעקש וחייבים להעביר מעין תקציב חירום זמני ולעבוד על קבוע. אל תוותר להם!!!! הנה איגרת ששלחתי, לאנשי כחול לבן. facebook.com/gila.buyum/post… צפה בסרטי ומאמרי. ממשלה זו היא מבורכת מבחינתי ולדעתי גנץ יבין כרגע את המסר
1
Replying to @netanyahu
Any statement on EastMed?
Replying to @netanyahu
לא שווה מערכות משוכללות עם ראש ממשלה פח.
2
7