קיימתי עכשיו ישיבת עבודה לגבי פתיחת שנת הלימודים עם שר החינוך, שר הבריאות, שר האוצר וראש המל"ל. אנחנו עושים הכל כדי לאפשר את פתיחת הלימודים ב-1 בספטמבר, זה תאריך היעד, הוא גם לא השתנה. אנחנו גם דואגים לכך שיהיו את כל האמצעים על מנת לעשות את הדבר הזה, שהוא חשוב לכל אזרחי ישראל.

Aug 12, 2020 · 2:03 PM UTC

179
89
17
686
0
Replying to @netanyahu
לא צריך לפתוח את הלימודים ב1 לספטמבר אתם דבילים מקובעים . תפתחו אחרי החגים שפחות אנשים יידבקו
Replying to @netanyahu
איזה יופי אבא! 4 שרים יושבים עם מסכות סביב השולחן, סותמים את הפה, משמשים לך תפאורה, ואתה, אתה הנואם הדגול. נשר אציל שכמוך! איך חינכת אותם!
Replying to @netanyahu
אתה נזק. לא תשאיר אחריך שום מורשת. כלום.
Replying to @netanyahu
אני רואה אחד זחוח וחבורת כלבלבים סתומי פה
1
7
Replying to @netanyahu
אני מודאג כי גנץ לא השתתף, חכה לו ותימנע מטעויות , ראה ערך קורונה בישראל.
Replying to @netanyahu
איפה שר המים? איך תדאג שיהיו מים בבירזיות בחצר?
Replying to @netanyahu
מי אלה הנציבים שמסביבך? הם מקבלים שכר עבור העבודה הזו? איזה אילוף. ביחידת הכלבנים של צה''ל מחפשים אנשים כמוך 🐕
Replying to @netanyahu
זה ישראל השניה ?! 😂😂
Replying to @netanyahu
תודה מנהיג שלנו אוהבים אותך
2