בביקור עבודה במפעל ״גילרו״ בבית שמש כדי לחזק את התעשייה הישראלית ולבחון מקרוב את תוכניות הסיוע להמרצת התעשייה והחזרת העובדים למשק. המפעל הזה קיבל פטור מארנונה ותמרוץ להביא עובדים. הוא עכשיו גייס עוד שמונה עובדים והוא הולך לגייס עוד עובדים...
78
84
8
762
זה חלק מהתוכנית שלנו לסייע לעסקים ואני שמח לראות שהיא עובדת. שר האוצר ישראל כץ ואני הולכים להביא עוד תוכניות לתמרוץ העסקה וצמיחה בעסקים. אנחנו משקמים את כלכלת ישראל ודואגים גם לבריאות, וגם לכלכלה. אני קורא גם לכם: תקנו תוצרת ישראל. תעזרו לעסקים הישראליים. יחד ננצח.

Aug 12, 2020 · 11:37 AM UTC

23
39
306
Replying to @netanyahu
אני אינדיאני והבנתי שישראל תמיד עמדה ליד הודו ולא משנה מה המצב. כהודי אני מזמין מכל הלב את כל עם ישראל לבקר את ארצנו, נשמח מאוד לפגוש אתכם. אני גם רוצה לבקר בישראל. כתבתי זאת בעזרת Google Translate, סליחה אם משהו ישתבש. כולנו אוהבים את עם ישראל. @IsraeliPM @netanyahu
1
Replying to @netanyahu
נכשלת! תתפטר! בזמן שישבנו בסגר וכל מדינות העולם תכננו אסטרטגיה כלכלית אתה לא עשית כלום ודאגת רק איך להיחלץ ממשפט. גם היום במקום שהממשלה תייצר שקט תעשייתי ותנהל את המדינה אז הכל מסביבך קרקס. לך כבר הביתה יא כישלון.
Replying to @netanyahu
תיקון קטנטן - לא ביקור עבודה אלא סיור בחירות.
Replying to @netanyahu
תתפטר! אין לך מנדט ציבורי ומוסרי לנהל את בארץ הנהדרת! 1. אתה מואשם בשוחד! 2. שרפת את הכלכלה, כי ניפחת את המונופולים/ועדי עובדים שלטריסטים/בנקאים בזמן שהכפלת עובדי קבלן ועניים בצורה אקספוננציאלית. 3. אין לך שום תוכנית לשיקום המדינה חוץ מדאגה להימלט מהמשפט וקלון! 4. מסית, מסית,מסית
Replying to @netanyahu
פששש גם השמאלנים הבוגדים למי אתה פונה אני כבר מבולבל
Replying to @netanyahu
אתה רחוק מאד מאד מלשקם את המשק .נגיד בנק ישראל טוען שהמדינה עזרה למשק הרבה פחות מרוב המדינות ,אז אל תספר לנו סיפור של מפעל קטן ,מליון מובטלים במשק ולמבוגרים שיצאו לחלת אין סיכוי למצוא עבודה .ניפחת הוצאות והולך לבחירות .ביבי לפני הכל ושימותו האזרחים שמממנים אותך .
Replying to @netanyahu
א. תתפטר ב. מה זה ״תקנו תוצרת ישראל״? תן הטבות במיסים ותעודדו את זה ולא רק לקשקש בציוצים
Replying to @netanyahu
למה שלא תיגש לבקר חקלאי או פקח רט״ג מעוטף עזה שנשרפים להם החיים עכשיו?! עד המדינה ובצק השמרים @TopazLuk אמר לך שלא תקבל משם סלפי אז אין למה להשקיע... #אפס_כי_ימלוך
Replying to @netanyahu
אשתך מתראיינת על זה שהיא אישה מוכה. לך תטפל בה. נסתדר בלעדייך. תודה