יופי של נאום על יסודות הדמוקרטיה!
למדתי:יהיר לפיד פייק דמוקרט,יהיר לפיד דמוקרטור, יהיר לפיד פייק דוקטור, יהיר לפיד אפס מאופס בדמות שר מע"מ אפס, יהיר לפיד היהיר, יהיר לפיד מלא השנאה והקנאה..אבל ככה זה בחיים הבינוניים מינוס מקנאים בהצלחה של החכמים. נו מה לעשות בגלל זה הם בינוניים