שוחחתי בטלפון עם נשיא צרפת עמנואל מקרון. בירכתי אותו על הפגנת המנהיגות בסוגיית לבנון, והבעתי את נכונותה של ישראל להגיש סיוע הומניטרי, שעל כולו להגיע ישירות לאוכלוסייה...
192
130
14
1,360
אמרתי שעל מנת למנוע אסונות מהסוג של נמל ביירות צריך להרחיק את חומרי הנפץ והטילים שחיזבאללה הטמין מכל ריכוזי האוכלוסייה האזרחית בלבנון. הבהרתי שאם בחיזבאללה חושבים שהם יוכלו לפתור את המשבר בלבנון על ידי יצירת משבר מול ישראל - זוהי תהיה טעות גדולה.

Aug 11, 2020 · 3:06 PM UTC

55
50
5
506
Replying to @netanyahu
מנהיג עולם אתה ראש הממשלה שלנו 🇮🇱❤️
2
26
Replying to @netanyahu
ולכן מיד לאחר השיחה הבנתי את המשמעות של מה שקורה בנמל חיפה.. והנחיתי את השרים הרלוונטים להיערך לפנוי המפרץ מכל כימיקל וכימיקל. ב62000 שנות שלטוני.. הייתי בעצירות בשירותים, ולכן לא יכולתי לטפל בכך קודם. שלכם, הרמאי של 🇮🇱
1
Replying to @netanyahu
אתה רוצה עכשיו למלחמה אתה רוצה לקחת את צה"ל למלחמה. וכפי שאמרת אתה! לא בטוח ששיקולי הביטחון שלך הולכים יד ביד עם השיקולים של מדינת ישראל הרי בנימין את שקוע עד צוואר בחקירות פליליות אתה צריך לפרוש כדי להגן על עצמיך בבית המשפט
Replying to @netanyahu
ראש הממשלה היקר והאהוב שלנו..אין עליך וכמה שדאגתך לעם ישראל היא בראש מעיינך...אוהבים אותך אדוני ומוקירים לך יום יום שיש לנו אותך.. 💞💞💞💞💞
1
Replying to @netanyahu
מקומך רק בבית המשפט.
4
Replying to @netanyahu
Humanitarian aid 😂? You don’t have the guts to say that an israeli plane bombed a missile warehouse for Hezbollah otherwise you’d be paying way more than you’re offering 💵😂😂 it’s business as usual
Replying to @netanyahu
מה בנוגע לחומרים המסוכנים במפרץ חיפה?
Replying to @netanyahu
הדרום בוער, 800,000 +מובטלים, אין תקציב מדינה, קורונה,מיליון בעיות במדינה ואתה מתעסק בציוצים מביכים בטוויטר ובסרטוני יח״צ בבסיסים צבאיים,בהכפשת מערכת המשפט, בשיסוי ופילוג החברה הישראלית. עולב !! #לך
טרור הבלונים: שיא שריפות בעוטף עזה - 60 מוקדים מהבוקר • @bokeralmog ו-@OrHeller עם כל העדכונים >> bit.ly/3ky4qN9 (צילום: סיימון קינג)
1
Replying to @netanyahu
אז פאקינג תעיף את בז"ן מחיפה, כי אלו לא היו חומרי נפץ אלא מטען של אוניה שהיתה בדרך לאפריקה ב2017 ולא היה לה כסף להמשיך... מה זה? בז"ן חברים שלך אה סליחה... בוא נחכה לאסון ביחד, זה מאוד יאחד אותנו כשזה יקרה... או שסתם תאשים איזה ערבי/אתיופי/ שמאלני/אשכנזי עם נרגילה
1