שוחחתי בטלפון עם נשיא צרפת עמנואל מקרון. בירכתי אותו על הפגנת המנהיגות בסוגיית לבנון, והבעתי את נכונותה של ישראל להגיש סיוע הומניטרי, שעל כולו להגיע ישירות לאוכלוסייה...

Aug 11, 2020 · 3:06 PM UTC

192
130
14
1,360
אמרתי שעל מנת למנוע אסונות מהסוג של נמל ביירות צריך להרחיק את חומרי הנפץ והטילים שחיזבאללה הטמין מכל ריכוזי האוכלוסייה האזרחית בלבנון. הבהרתי שאם בחיזבאללה חושבים שהם יוכלו לפתור את המשבר בלבנון על ידי יצירת משבר מול ישראל - זוהי תהיה טעות גדולה.
55
50
5
506
Replying to @netanyahu
"שוחחתי עם מקרון הוא התעניין איך אני מטפל בקורונה, מיד שיניתי נושא.." בכל העולם מתעניינים.
12
Replying to @netanyahu
כבוד ראש הממשלה,מקרון הוא סמוי נחש. מותר לי, אני גם אזרח צרפתי.
1
7
Replying to @netanyahu
די לאחוז בכיסא בציפורניים! ביבי, נכשלת. אתה ראש הממשלה הגרוע בתולדות המדינה. ובנוסף, אתה עומד למשפט בדין שוחד, מרמה והפרת אמונים. הדבר הנכון הוא להתפטר. תתפטר!
2
9
Replying to @netanyahu
נתניהו תתביש תתבייש תתבייש אתה מחזיק את התקציב כבן ערובה כדי למנף פוליטית את ההסכם פסילת שומרי הסף והליכה לבחירות אם בגץ פוסל אותך תשמע אתה פשוט חוצפן מתבייש בך
Replying to @netanyahu
אגב, מה עם האפודים הצהובים האנרכיסטים שהרעידו את מרכז פריז ?
Replying to @netanyahu
cool mon premier ministre Bibi
Replying to @netanyahu
איך אומרים בצרפתית שקרן מושחת???
1
Replying to @netanyahu
דייייייי שחרר את קרנות המזבח.
3
Replying to @netanyahu
מקרון מצפצף עליך