אתמול הגעתי לקניות וסיור חיזוק בחנות "הפינה הירוקה" ברמת השרון. היום שמעתי בצער שאנשי שמאל קוראים להחרים את החנות. בזמן שאנחנו נלחמים במחלה, לצערי יש מי שממשיכים אך ורק להילחם בממשלה...
384
189
31
1,747
אני מבקש ממנהיגי השמאל לפיד ועודה: הפסיקו לפלג. ואני מבקש מכם: חזקו את העסקים הקטנים והמשפחתיים. בואו לעשות קניות בפינה הירוקה - אוסישקין 40, רמת השרון. אני ממליץ בחום!

Aug 11, 2020 · 3:03 PM UTC

244
87
21
951
Replying to @netanyahu
מול הבית שלך
7
1
41
Replying to @netanyahu
האירוניה התאבדה...
1
Replying to @netanyahu
ואז נתניהו ביקש להפסיק לפלג...
9
Replying to @netanyahu
נתניהו אתה אכן מלך, מלך השקרנים, המסיתים, החרטטנים ומפיצי הפייק ניוז. לך כבר. נקעה נפשנו..
Replying to @netanyahu
ביבי, מתי אתה מחזק גם עסקים של ערבים? נראה אותך מפסיק לפלג עם הארנק שאין לך.
1
14
Replying to @netanyahu
צר לי אדוני אבל נוכל זה מחמאה בשבילך 🧐
2
Replying to @netanyahu
הצביעות התאבדה !קורא לשמאלנים בוגדים ומתיר את דמם, מפיצי מחלות, אנרכיסטים פתאום מתקרבן.מסית ומשסע מהתל בציבור, דואג לעצמו ולוילה. הכל זה דימוי עם אפס עשייה מי שב 14 שנה לא עשה כלום החינוך והבריאות בקריסה. מאשים את כולם רק לא לוקח אחריות, מי זיהם את הזירה הפוליטית? החלילן מבלפור..
1
Replying to @netanyahu
איכס כמה שאתה איש מגעיל הצוות שלך מגעיל מפיצי מחלת השנאה
12