אתמול הגעתי לקניות וסיור חיזוק בחנות "הפינה הירוקה" ברמת השרון. היום שמעתי בצער שאנשי שמאל קוראים להחרים את החנות. בזמן שאנחנו נלחמים במחלה, לצערי יש מי שממשיכים אך ורק להילחם בממשלה...
384
189
31
1,747
אני מבקש ממנהיגי השמאל לפיד ועודה: הפסיקו לפלג. ואני מבקש מכם: חזקו את העסקים הקטנים והמשפחתיים. בואו לעשות קניות בפינה הירוקה - אוסישקין 40, רמת השרון. אני ממליץ בחום!

Aug 11, 2020 · 3:03 PM UTC

244
87
21
951
Replying to @netanyahu
אתה כמו ילד מפגר די, אתה מביך את עצמך
3
Replying to @netanyahu
הבן שלך קורא לתל אביבים לא לשלם ארנונה, ולהחרים מוצרי אוסם, וערוצי טלויזיה.. אבל זה בסדר,? כנל כל ציבור הימין. יש לך גיבנת, גמל.
2
1
43
Replying to @netanyahu
I can but wonder what payoff the Prime Minister of Israel is getting to promote a corner shop? Israeli politics is so fascinating!!!
Replying to @netanyahu
אבדוק קודם מי הבעלים של החנות. טוב לדעת שאתה עושה פרסומת בחינם, או שלא ?
Replying to @netanyahu
אין עליך, הסטנד אפ הכי טוב בעיר
Replying to @netanyahu
הפלגן והמתיר זה הבן שלך!!! כל עוד הוא חי בצל קורתך, בבית הרישמי של המדינה - אתה אחראי על מוצא פיו! "אחריות הורית" #הסתה #יאירנתניהו
2
18
Replying to @netanyahu
טיפ של אלופים: אתה מתחיל הכי מסית שלך ולאט לאט מגביר.
1
7
Replying to @netanyahu
אתה יצרת במשך שנים את הפילוג . למעשה אחרי שחתמת על אחדות , כל מה שאתה עושה מאז זה רק לפלג . פעם אחת לא עלית ודיברת על פיוס לאומי . לא זנחת לעולם את דרך הפילוג והשיסוע בעם .אין לך זכות להטיף מוסר בנושא פילוג,כאשר אתה מפעיל מנגנון שכולו שקר כדי לפגוע באזרחים ונבחרים באופן אישי .
7
Replying to @netanyahu
אתה הרסת כאן עסקים קטנים. ליצן.
1
17