אתמול הגעתי לקניות וסיור חיזוק בחנות "הפינה הירוקה" ברמת השרון. היום שמעתי בצער שאנשי שמאל קוראים להחרים את החנות. בזמן שאנחנו נלחמים במחלה, לצערי יש מי שממשיכים אך ורק להילחם בממשלה...

Aug 11, 2020 · 3:03 PM UTC

384
189
31
1,747
אני מבקש ממנהיגי השמאל לפיד ועודה: הפסיקו לפלג. ואני מבקש מכם: חזקו את העסקים הקטנים והמשפחתיים. בואו לעשות קניות בפינה הירוקה - אוסישקין 40, רמת השרון. אני ממליץ בחום!
244
87
21
951
Replying to @netanyahu
כמה אנשי שמאל?
Replying to @netanyahu
כמה שחושבים שאדם הגיע למיצוי בעניין סירחון, הוא תמיד מפתיע ומסריח עוד יותר. ובגדול. מרשים!
1
Replying to @netanyahu
אנחנו אכן נלחמים במחלה: ממשלת ישראל בראשות בנימין נתניהו היא המחלה. לא נפסיק עד שלא ננצח.
3
Replying to @netanyahu
שקרן חולה בראש
Replying to @netanyahu
המחלה חוגגת במדינות שאיןבהן ניהול נכון
Replying to @netanyahu
רה״מ לא להחרים את החנות שביצעתם קניה, למה אתה חושב שכולנו טיפשים, מה אתה מנסע לעשות, להוכיח לנו שיש לך ארנק. זה ברור שאחרי כל כך הרבה שנים כר״מ אתה לא יודע לעשות קניות. כן ברור לנו שאתה כישלון בניהול הגועלציה ועוד יותר נכשלתה בניהול משבר הקורונה. תפנה את הכיסה לבכיר מהליכוד
1
Replying to @netanyahu
טעות, אם כבר, אנו לא נלחמים בממשלה, אנו נלחמים בך, על השפיות, על אחוות אחים, על מדינה מתוקנת, שבמו ידייך החרבת.
Replying to @netanyahu
מעניין מי המסכן שממן את הטיולים שלך.... הרי ברור שהכסף לא יוצא מחשבון הבנק שלך.
Replying to @netanyahu
מי שהביא מטוסים מלאים בחולי קורונה מניו יורק בגל הראשון ומי שמביא 12000 אברכים מארצות הברית ,אלופת הקורונה העולמית , בגל השני ,הוא לא נלחם בקורונה !! הוא המפיץ העיקרי שלה !!! אז שלא יעבדו עליכם !! לתפארת מדינת ישראל ומיליון מובטליה .
1