אתמול הגעתי לקניות וסיור חיזוק בחנות "הפינה הירוקה" ברמת השרון. היום שמעתי בצער שאנשי שמאל קוראים להחרים את החנות. בזמן שאנחנו נלחמים במחלה, לצערי יש מי שממשיכים אך ורק להילחם בממשלה...

Aug 11, 2020 · 3:03 PM UTC

384
189
31
1,747
אני מבקש ממנהיגי השמאל לפיד ועודה: הפסיקו לפלג. ואני מבקש מכם: חזקו את העסקים הקטנים והמשפחתיים. בואו לעשות קניות בפינה הירוקה - אוסישקין 40, רמת השרון. אני ממליץ בחום!
244
87
21
951
Replying to @netanyahu
לפני 20 שניות היוזר הזה צייץ פייק נוסף על איומי אונס וחיים של המפגינים כלפיו. אמינות "מה, מה פתאום" צוברת קהל וחבל.
3
2
5
Replying to @netanyahu
בך. רק במואשם בשוחד
3
Replying to @netanyahu
זה לא שמאל כמה פעמים צריך להגיד לך? אתה מסית! ומנסה לעשות לימנים טיפולי המרה לשמאל!!! אנחנו ימין חזק ומוצק !!! ימנים גאים שרוצים הנהגה ישרה ללא כתבי אישום!! וללא כלבי שיסוי על הרצון לשמור על החוק והדמוקרטיה וכמובן על חברי ליכוד, שאיבדו אמון בך!!!
3
8
Replying to @netanyahu
כן....להלחם בממשלה.
1
11
Replying to @netanyahu
השמאלנים יצאו מדעתם
Replying to @netanyahu
חרטטן מושחת
Replying to @netanyahu
أنا أفضل منك ، ذهبت للتسوق من محلات جُل أصحابها ملتحين وما أحد أتهمني إنني إخونجي🙃
Replying to @netanyahu
אנחנו רוצים הקפאה של שכר הדירה