אתמול הגעתי לקניות וסיור חיזוק בחנות "הפינה הירוקה" ברמת השרון. היום שמעתי בצער שאנשי שמאל קוראים להחרים את החנות.
בזמן שאנחנו נלחמים במחלה, לצערי יש מי שממשיכים אך ורק להילחם בממשלה...
Aug 11, 2020 · 3:03 PM UTC
384
189
31
1,747














