בסיור ביטחוני בבסיס חיל האוויר ״חצור״ עם הרמטכ״ל ומפקד חיל האוויר. חיל האוויר פועל ברדיוס של 360 מעלות נגד האיומים על מדינת ישראל. הטייסים שלנו עושים עבודה מצויינת.
165
131
21
1,180
אני רוצה להבהיר לכל הגרורות של איראן, לרבות בעזה: יהיה מחיר כבד מאוד לטרור הבלונים. אנחנו לא נסבול את זה, אנחנו נפעל ונגבה מחיר יקר. עשינו את זה בעבר, כדאי שיזכרו זאת, כי נעשה זאת גם עכשיו.

Aug 11, 2020 · 12:56 PM UTC

67
57
9
484
Replying to @netanyahu
אתה זה שבגללו הגרורות של אירן הגיעו לגבול סוריה!!! מר בטחון עאלק
האם שיטת תגובה זו עצרה את המקרים האלה לקרות שוב? אולי דרושה גישה חדשה לבעיה בכדי להסיט את הבלונים אליהם. אולי ישראל צריכה להחזיר אליהם בלונים דומים.
Replying to @netanyahu
בלה. בלה. בלה. בלה. בלה.
Replying to @netanyahu
אני מקווה שתמצא תגובה ראויה, שאנחנו לא נשלם מחיר יקר וכבר היו דברים מעולם.
Replying to @netanyahu
זה אותו חמס שלפני יותר מ 10 הבטחת לחסל?
1
Replying to @netanyahu
כבר לא מאמינים לך גם בעזה. רק פייק ניוז.
3
Replying to @netanyahu
אתה שקרן ושפן בכל הקשור לעזה.
1
Replying to @netanyahu
"יהיה מחיר כבד מאוד לטרור הבלונים, אני תכף מעביר להם עוד מזוודות דולרים"
Replying to @netanyahu
קריים מיניסטר, מה עוד תוציא מהנפטלין?
1
Replying to @netanyahu
אתה מרים את טייסנו הגיבורים לירט בלונים? כמה עלוב אתה יכול להיות? לי נמאס מהאיומים החלולים שאתה מפזר לא כל שכן חאמס,אירן וחיזבאללה, אתה בדיחה.סע "לקנות" פירות מיובשים ברמת השרון "אוהבים" אותך שם