אני רוצה להבהיר לכל הגרורות של איראן, לרבות בעזה: יהיה מחיר כבד מאוד לטרור הבלונים. אנחנו לא נסבול את זה, אנחנו נפעל ונגבה מחיר יקר. עשינו את זה בעבר, כדאי שיזכרו זאת, כי נעשה זאת גם עכשיו.
Aug 11, 2020 · 12:56 PM UTC
67
57
9
484












