החלטה אומללה של בג״צ. טעות גדולה. אסור לתת רוח גבית לטרור! אני דורש דיון נוסף - ובמקביל נמשיך להרוס בתי מחבלים.

Aug 10, 2020 · 1:16 PM UTC

141
117
17
769
0
Replying to @netanyahu
דיי נתניהו אל תטריל. אתה לא יכול יום אחד להעביר דף מסרים ליונה אברושמי עם מחלות וחיידקים ויום אחר לרצות להרוס לו את הבית. תעזוב את היונה במנוחתה.
1
2
Replying to @netanyahu
תבטלו את בגצ מילת נשים דחוף!!
8
Replying to @netanyahu
אז מה כשלון, נותרנו ללא מספיק מכונות אקמו ואתה ממשיך להתעסק בבגץ?? בושה של ראש ממשלה
1
Replying to @netanyahu
מתחרה עם בנט על הקולות הימניים. לך לכלא, שם מקומך.
1
Replying to @netanyahu
מה חדש? בג"ץ מאז ומתמיד גיבה את הטרור. לכן רבין בתמימותו העלה מתוניס את רב המרצחים עראפת שילחם בחמאס "בלי בג"צ ובלי בצלם" תומכי המחבלים.. בתמימותו הוא חשב שהוא ילחם בטרור ללא פשרות. במקום זאת הוא העצים את הטרור וטבח ביהודים..
1
Replying to @netanyahu
ההחלטה היותר אומללה של בגצ לאפשר לך להיות בתפקיד למרות כתבי אישום על שוחד מרמה והפרת אמונים!
1
2
Replying to @netanyahu
מעניין מי ראש הממשלה כבר יותר מעשור, היה בערך כל השרים האפשריים, אבל ממשיך להתבכיין כאילו אחרים שולטים לו במדינה ולהאשים את כל העולם ואישתו במקום לקחת אחריות ולטפל במה שהוא אומר שיטפל.
1
17
Replying to @netanyahu
צודק להרוס בתי מחבלים זו מדיניות לא שאלה בכלל . ביבי בית המשפט אין בו צדק
1
Replying to @netanyahu
החלטה אומללה? תתפטר! כי אתה אחראי לכך. אתה המגן האנושי של בג"ץ. אתה עצרת כל הליך לצמצום כוח בג"ץ. אתה מנעת בכוחך הפוליטי כל הצעה להצר את רגליהם. איך אתה בכלל מסוגל להעלות ציוץ בנושא? אין לך בושה?
4
5
27