Replying to @netanyahu
שוחד-מרמה-הפרת אמונים
6
Replying to @netanyahu
כך ייצר נתניהו את המסית אברושמי: הרוצח ונתניהו מעבירים אותו מסר של "חידקים ומדביקי מחלות": מי היה מאמין.
3
9
Replying to @netanyahu
איך אדם חכם כמוך לא מבין . זה לא מה אמרו אותם ראשי ממשלה אלא מה עשו . אחרי שטחנת אותנו כאן בזמן קורונה ונדרשת לחתום על ממשלה פריטטית שוויונית . עליה אתה והמפלגות החרדיות חתומות, אתה משקר את העם ולא אכפת לך בכלל ואם כבר אתה עושה, מה בדיוק עשית עם הסיפוח חוץ מלמכור לנו כזבים .
2
Replying to @netanyahu
רק אתה יכול לנסות להפריך את הכינוי שקיבלת ביושר - המסית הלאומי - עם כתבה מסיתה נגד התקשורת
1
10
Replying to @netanyahu
אז מה כשלון, לדאוג למכשירי אקמו אין לך זמן אבל לשטויות של התקשורת יש לך זמן. בושה שחרר אותנו
1
Replying to @netanyahu
את תדמית המסית הלאומי יצרת בעמל רב ובמשך שנים רבות. העמידה במרפסת ועידוד הקריאות נגד רבין. הולך בראש הצעדה כשמאחוריך ארון קבורה ולפניך חבל תלייה. הפיכת המילה שמאל לגנאי הכי גדול. ועוד ועוד ועוד המסית הלאומי
2