איך אדם חכם כמוך לא מבין .
זה לא מה אמרו אותם ראשי ממשלה
אלא מה עשו . אחרי שטחנת אותנו
כאן בזמן קורונה ונדרשת לחתום על ממשלה פריטטית שוויונית . עליה אתה והמפלגות החרדיות חתומות, אתה משקר
את העם ולא אכפת לך בכלל
ואם כבר אתה עושה, מה בדיוק עשית עם הסיפוח חוץ מלמכור לנו כזבים .
את תדמית המסית הלאומי יצרת בעמל רב ובמשך שנים רבות.
העמידה במרפסת ועידוד הקריאות נגד רבין.
הולך בראש הצעדה כשמאחוריך ארון קבורה ולפניך חבל תלייה.
הפיכת המילה שמאל לגנאי הכי גדול.
ועוד
ועוד
ועוד
המסית הלאומי