ביקור ב״פינה הירוקה״ ברמת השרון. אחלה פיצוחים ואחלה שירות. המשיכו לחזק את העסקים הקטנים והמשפחתיים! יחד ננצח את הקורונה!
Aug 10, 2020 · 10:10 AM UTC
441
211
55
1,670
0









