ביקור ב״פינה הירוקה״ ברמת השרון. אחלה פיצוחים ואחלה שירות. המשיכו לחזק את העסקים הקטנים והמשפחתיים! יחד ננצח את הקורונה!

Aug 10, 2020 · 10:10 AM UTC

441
211
55
1,670
0
Replying to @netanyahu
שוחד-מרמה-הפרת אמונים
Replying to @netanyahu
איזה מלך🇮🇱🇮🇱🇮🇱 אף אחד מהמועמדים לא מגיע לשפיץ של הנעל של נתניהו👞
2
1
22
0
Replying to @netanyahu
הביאו לך גם ניצבים סטייל צפון קוראה?? כי בסרטון ששוחרר לפני כמה דקות שומעים שצעקו לך בחוץ עבריין, תתפטר, ולך כבר.
7
47
Replying to @netanyahu
זה מה שצעקו לך מבחוץ התושבים: בושה , עבריין, לך מפה לא הניצבים סטייל צפון קוראה שלך.
Replying to @talschneider
מן הדירות באוסישקין. המיקום: פינת הנוטר
3
8
1
47
Replying to @netanyahu
הקמפיין התחיל העיקר אתה נגד בחירות
1
Replying to @netanyahu
שקרן פתולוגי. יצאת לקניות מוקף מאבטחים? ביג דיל! אתה מנותק, מנוכר. נאשם. מושחת. מסית. מנהל כושל. לך! תתפטר!!
7
Replying to @netanyahu
התמונה המלאה ברמת השרון: ״עבריין, לך הביתה״ @netanyahu
15
23
9
170
0
Replying to @netanyahu
לדעת שלא רצית להתייצב לדיון במשפט בעניינך . כי טענת שמדובר בהרבה פרוצדורה וכסף . ולדמיין כמה הפיצוחים עלו לנו , אך ורק כי רצית לעשות לעצמך פרסומת . תתבייש .
3
Replying to @netanyahu
כל הכבוד 😍חשוב לקדם גם עסקים בריאים ללא שפיכות דמים.
2