זה הנשיא שקרא לך.שקרן.וצוות הבית הלבן קורא לך צ'יקו שיט.תחשוף את תוכנית המאה של טראמפ.הבן דוד שלך העץ הנדיב.לקח עורכי דין .להתכונן איך לקבור אותך לכמה עשרות שנים בכלא.וואו .יהיו לך המון טיסות לרשויות בארה''ב.הפעם זה יהיה על חשבונך.סוף..גנב.לתלייה.
הוא הנשיא הכי תומך שהיה למדינת ישראל.הוא ראה את האזרחים,ולא אותך.הוא ידע מי אתה.הביון האמריקני אסף עליך מספיק.אתה יודע את זה.זה מה שגרם לך.לפתח עוינות נגדו.אצלך הכל סודי.בסוף הכל מתגלה.כמו עכשיו.גםרמאי בסדר גודל שלך,ושקרן כמוך.בסוף נופלים.הטיפשות שלך עזרה.עשית את הצעד הראשון.
Netanyahu slams Obama in an ad!! Obama earned every bit of criticism he receives! To Israelis: No one is more sorry we elected Obama than the American people, for more than one reason. We hope you'll take notice the American people rebuffed Obama's sympathy for radicals, w/Trump!